• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį pranešta, kad elektros tiekėjas „Ignitis“ klientams išsiuntė klaidingas sąskaitas. Paaiškėjo, kad jiems priskaičiuotos sumos buvo padidintos du kartus. Bendrovė atsiprašo ir siunčia mažesnes sąskaitas.

Savaitgalį pranešta, kad elektros tiekėjas „Ignitis“ klientams išsiuntė klaidingas sąskaitas. Paaiškėjo, kad jiems priskaičiuotos sumos buvo padidintos du kartus. Bendrovė atsiprašo ir siunčia mažesnes sąskaitas.

REKLAMA

Daugelis gyventojų nustebo paaiškėjus, kad naujos „Ignitis“ sąskaitos už elektrą buvo daug didesnės už ankstesnes.

„Aš irgi gavau klaidingą „Ignitis“ sąskaitą, dvigubai didesnę. Susinervinau, bet po to jie ją sumažino per pusę“, – naujienų portalui tv3.lt rašė skaitytoja Dalia iš Vilniaus.

Ji pasidalijo ir elektros bendrovės siųstais laiškais. Pirmame nurodyta, kad moteriai už elektrą reikia mokėti 33,40 euro, tačiau jau kitame buvo nurodyta dvigubai mažesnė kaina.

„Ignitis“ komunikacijos partnerė Laura Beganskienė pripažino, kad išsiųstose sąskaitose vartotojams buvo nurodyta mokėti dvigubai didesnę sumą, nei jie turėtų mokėti.

REKLAMA
REKLAMA

„Atsiprašome mūsų klientų, apie penktadalis jų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas – sudvigubinta suma“, – komentavo partnerė.

REKLAMA

Ji priminė, kad teisingą mokėtiną sumą klientai gali matyti prisijungę prie savitarnos bendrovės interneto puslapyje.

Pasak bendrovės atstovės, klaidingos sąskaitos klientams buvo išsiųstos dėl to, kad „sistema duomenis iš duomenų mainų platformos (angl. data hub) paėmė du kartus“.

„Klaidą pastebėjome operatyviai, nekorektiškos sąskaitos anuliuotos, suformuotos teisingos ir jau išsiųstos klientams. Sistema yra automatizuota, kaskart paėmus duomenis yra vykdomas patikrinimas ir būtent patikrinimo metu per kelias valandas klaida pastebėta, procesas sustabdytas ir operatyviai ištaisytas.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl to savitarnoje klientai jau šeštadienį matė teisingas sąskaitas ir mokėtinas sumas, o mes operatyviai informavome klientus socialiniame tinkle, interneto svetainėje, klientų aptarnavimo telefonu kanale“, – aiškino L. Beganskienė.

Jos teigimu, siuntimas užtrunka, tad teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau, kaip vasario 11 d. 

„Tam, kad tokia situacija nepasikartotų ateityje, po sąskaitų formavimo bus atliekamas dar papildomas patikrinimas, kuris leis identifikuoti ar neliko klaidų“, – žadėjo „Ignitis“ atstovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot jos, jei klientas jau apmokėjo nekorektišką sąskaitą, tokiu atveju permoka gali būti užskaityta kito mėnesio sąskaitoms padengti arba grąžinta kliento prašymu.

Klientams, kurie gavo nekorektišką sąskaitą, nieko dėl to daryti nereikia, korektišką sąskaitą jie jau gavo arba gaus ne vėliau, kaip iki vasario 11 d.

Kiek dar mulkinsit ir meluosit
Kiek dar mulkinsit ir meluosit
Sistema paėmė du kartus.... O kas tai sistemai nurodė paimti du kartus? Ar dažnai sistema savavališkai daro ką nori? Kaip lengvai surado atpirkimo ožį --- sistemą, kuri ką nori tą daro. Negi tos sistemos niekas neprižiūri??? Va ir išlindo yla iš maišo, kad žmonės vis labiau mulkinami, ypač tie kuriems yra įrengti išmanūs skaitikliai. Kiek dar lobsit mulkindami ir apiplėšinėdami žmones???
Kodėl neišsiuntėt dvigubai sumažintu saskaitu o padidintas paaiškinkit ponai ? Kažkaip viskas eina i jūsu puse didėja ir daugėja .
"jaunas ir draugiškas kolektyvas"
"jaunas ir draugiškas kolektyvas"
Turbūt ten dirba "jauni" ir "veržlūs" dvidešimtmečiai, apie kuriuos čia rašyta prieš kelias dienas. Geriausi darbuotojai rinkoje.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų