Daugelis gyventojų nustebo paaiškėjus, kad naujos „Ignitis“ sąskaitos už elektrą buvo daug didesnės už ankstesnes.
„Aš irgi gavau klaidingą „Ignitis“ sąskaitą, dvigubai didesnę. Susinervinau, bet po to jie ją sumažino per pusę“, – naujienų portalui tv3.lt rašė skaitytoja Dalia iš Vilniaus.
Ji pasidalijo ir elektros bendrovės siųstais laiškais. Pirmame nurodyta, kad moteriai už elektrą reikia mokėti 33,40 euro, tačiau jau kitame buvo nurodyta dvigubai mažesnė kaina.
„Ignitis“ komunikacijos partnerė Laura Beganskienė pripažino, kad išsiųstose sąskaitose vartotojams buvo nurodyta mokėti dvigubai didesnę sumą, nei jie turėtų mokėti.
„Atsiprašome mūsų klientų, apie penktadalis jų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas – sudvigubinta suma“, – komentavo partnerė.
Ji priminė, kad teisingą mokėtiną sumą klientai gali matyti prisijungę prie savitarnos bendrovės interneto puslapyje.
Pasak bendrovės atstovės, klaidingos sąskaitos klientams buvo išsiųstos dėl to, kad „sistema duomenis iš duomenų mainų platformos (angl. data hub) paėmė du kartus“.
„Klaidą pastebėjome operatyviai, nekorektiškos sąskaitos anuliuotos, suformuotos teisingos ir jau išsiųstos klientams. Sistema yra automatizuota, kaskart paėmus duomenis yra vykdomas patikrinimas ir būtent patikrinimo metu per kelias valandas klaida pastebėta, procesas sustabdytas ir operatyviai ištaisytas.
Dėl to savitarnoje klientai jau šeštadienį matė teisingas sąskaitas ir mokėtinas sumas, o mes operatyviai informavome klientus socialiniame tinkle, interneto svetainėje, klientų aptarnavimo telefonu kanale“, – aiškino L. Beganskienė.
Jos teigimu, siuntimas užtrunka, tad teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau, kaip vasario 11 d.
„Tam, kad tokia situacija nepasikartotų ateityje, po sąskaitų formavimo bus atliekamas dar papildomas patikrinimas, kuris leis identifikuoti ar neliko klaidų“, – žadėjo „Ignitis“ atstovė.
Anot jos, jei klientas jau apmokėjo nekorektišką sąskaitą, tokiu atveju permoka gali būti užskaityta kito mėnesio sąskaitoms padengti arba grąžinta kliento prašymu.
Klientams, kurie gavo nekorektišką sąskaitą, nieko dėl to daryti nereikia, korektišką sąskaitą jie jau gavo arba gaus ne vėliau, kaip iki vasario 11 d.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!