Pasirodo, sprendimas pasinaudoti „Porsche Boxster“ buvo teisingas ir naudingas. Visų pirma, projekto autoriai iškart išvengė gausybės problemų projektuojant savadarbį automobilį. Unikali konstrukcija reikalauja gausybės kompromisų, kurie vėliau gali tapti tikra rakštimi sėdimojoje. Ypač, sugedus vienam ar kitam komponentui, kuris galbūt yra vienetinis, retas arba labai brangus.
Tuo tarpu pakankamai modernūs komponentai bei standi platforma užtikrina, jog klasiškai atrodanti mašinėlė kelyje elgsis ne kaip 6-ame dešimtmetyje sukurta mašina. Ir žinoma, nereikėtų užmiršti kiekvieną vairuotoją džiuginančių komforto įrangos priedų ar saugumo įrangos.
Kaip ir klasikinių modernizacija, taip ir modernaus automobilio klasikinizacija nėra pigus malonumas. Projekto autoriai jums iškart pasakys, jog norėdami tokio automobilio, kokį matote nuotraukose, iš pradžių turėsite susirasti donorą – „987“ kartos „Porsche Boxster“. Sekantis žingsnis – pasirinkti kokių priedų norite ir ar būsite pasiruošę laukti maždaug 12 savaičių, kol „Porsche Boxster“ virs į „Iconic Autobody 387“.
Ir galiausiai – kaina. „Porsche Boxster“ šiai dienai kainuoja maždaug 10 tūkst. eurų. Tuo tarpu automobilio virsmas į šį unikalų ratuotį pareikalaus dar 70 tūkst. eurų.