Keleiviai įsėdo į lėktuvą, išklausė saugumo instruktažo ir pasiruošė skrydžiui, o šviesos salone buvo užtemdytos. Tačiau po maždaug pusvalandį trukusio riedėjimo oro uosto takais orlaivis vėl sustojo prie terminalo vartų, o keleiviams buvo liepta išlipti, nes oro uostas baigė darbą.
Ispanijos dailiojo čiuožimo pora Sara Hurtado ir Adrianas Diazas (Adrianas Diasas), kurių kelionė prasidėjo Monrealyje, filosofiškai vertino šiuos nesklandumus, nes pirmasis jų pasirodymas vyks tik vasario 16 dieną.
Visgi jie sakė norintys, kad ši varginanti kelionė greičiau baigtųsi ir jie galėtų pradėti treniruotis Sočyje.
„Raumenys labai sustingsta, o kraujas sutirštėja – dėl to reikia greičiau pradėti treniruotis, kad gerai pasirodytum“, – aiškino S.Hurtado.
Tuo lėktuvu taip pat turėjo skristi vienas Ispanijos čiuožėjas ir penki Japonijos snieglentininkai, taip pat olimpiados pareigūnai ir palaikymo grupės iš daugelio šalių, tarp jų Kinijos, Prancūzijos, Nyderlandų bei Jungtinių Valstijų.
„Kodėl jie leido lėktuvui palikti terminalą, jeigu oro uostas jau buvo uždarytas?“ – klausė amerikietis iš Mičigano Gordonas Macleanas (Gordonas Maklinas), priklausantis komandai, renkančiai statistiką per akmenslydžio varžybas.
Lėktuvas turėjo pakilti 22 val. 35 min. – likus vos 25 minutėms iki oro uosto darbo pabaigos. Darbo pabaigos laiko griežtai laikomasi siekiant sumažinti triukšmą nakties metu.
Vienas „Aeroflot“ pareigūnas sakė, kad keleivių laipinimas užsitęsė, nes kilo problemų registruojant apie 100 bagažo vienetų, priklausančių keleiviams, skrendantiems su persėdimu.
Keleiviai buvo nuvežti į netoliese esantį viešbutį. Jiems buvo nurodyta grįžti į oro uostą 4 val. 30 min. vietos (5 val. 30 min. Lietuvos) laiku.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.