Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Nissan“ oficialiai naująjį kompanijos bolidą pristatė prieš porą savaičių, tačiau tik šiandien paaiškėjo kokio galingumo jėgainę į šį automobilį sumontavo „Nissan“ inžinieriai.
Priekiniais ratais varomas LMP1 klasės bolidas komplektuojamas su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu ir keliais elektriniais motorais. Bendras šios jėgainė pajėgumas siekia net 1250 arklio galių! Tai reiškia, jog vienas varomasis ratas turės susitvarkyti su 600 arklio galių!
Šių metų ilgųjų nuotolių čempionate dalyvausiantis gamintojas mes iššūkį praėjusių metų čempionei „Toyota“ ir kitiems LMP1 klasės dalyviams - „Porsche“ ir „Audi“.
Kol „Nissan“ konkurentų automobiliai varomi galiniais arba visais keturiais ratais, japonai atrodo pabandys laimėti WEC čempionatą su visiškai kitokios komponuotės automobilius.
Ar jiems pavyks? Palauksime ir pamatysime, nes pasaulyje tokių bolidų kaip šis yra vienetai.
Kaip manote, ar „Nissan GT-R LM Nismo“ sugebės pasipriešinti „Toyota“, „Audi“ ir „Porsche“?
„Nissan“ oficialiai naująjį kompanijos bolidą pristatė prieš porą savaičių, tačiau tik šiandien paaiškėjo kokio galingumo jėgainę į šį automobilį sumontavo „Nissan“ inžinieriai.
Priekiniais ratais varomas LMP1 klasės bolidas komplektuojamas su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu ir keliais elektriniais motorais. Bendras šios jėgainė pajėgumas siekia net 1250 arklio galių! Tai reiškia, jog vienas varomasis ratas turės susitvarkyti su 600 arklio galių!
Šių metų ilgųjų nuotolių čempionate dalyvausiantis gamintojas mes iššūkį praėjusių metų čempionei „Toyota“ ir kitiems LMP1 klasės dalyviams - „Porsche“ ir „Audi“.
Kol „Nissan“ konkurentų automobiliai varomi galiniais arba visais keturiais ratais, japonai atrodo pabandys laimėti WEC čempionatą su visiškai kitokios komponuotės automobilius.
Ar jiems pavyks? Palauksime ir pamatysime, nes pasaulyje tokių bolidų kaip šis yra vienetai.
Kaip manote, ar „Nissan GT-R LM Nismo“ sugebės pasipriešinti „Toyota“, „Audi“ ir „Porsche“?