Dėl visiškai naujos platformos ir daugybės patobulinimų atnaujintas „Discovery Sport“ yra gerokai našesnis, veržlesnis ir technologiškai pažangesnis nei jo pirmtakas, be to, siūlo neįtikėtinai plačias vidaus erdvės konfigūracijų galimybes, tad visa šiuo automobiliu keliaujančių atradėjų šeima gali jaustis patogiai bet kokiomis aplinkybėmis.
„Naujasis „Discovery Sport“ yra santūriai elegantiškas visureigis, kuris verčiau daro, nei giriasi. Išorės dizaino pokyčiai suteikė jam aristokratiškumo, bet miškininko gebėjimų jis taip pat neprarado, tad automobilis gerai jausis ir miesto džiunglėse, ir pažliugusiuose girios keliukuose. „Discovery Sport“ vidaus erdvė, lanksčiai pritaikoma norimam keleivių skaičiui, patogiai įrengtos pramogų jungtys, kelionės sąlygų individualaus reguliavimo galimybės ir, pagaliau, net kruopščiai apgalvotos dėtuvės smulkmenoms – visa tai užtikrina, kad, šeimai patogiai susikrausčius į automobilį, neprailgs jokia kelionė“, – sakė Justė Šataitė, „Land Rover“ Baltijos šalių marketingo vadovė.
Gamintojas ir šįkart nenukrypo nuo originalaus „Discovery Sport“ sėkmės kelio, bet dar labiau ištobulino automobilio proporcijas, išryškino gražiausius išorės bruožus ir pasistengė, kad visa tai derėtų su itin patogiu salonu. Elegantiška, drąsi priekinė dalis su naujomis priekinėmis grotelėmis, išskirtinio dizaino priekiniai LED žibintai, grakščios šoninės linijos ir ramus automobilio galas. Jokių nereikalingų detalių, tiesiog užtikrintos linijos ir atpažįstami elementai.
Atnaujinto „Discovery Sport“ interjeras su 5+2 sėdynių konfigūracija praturtintas visiškai nauja „Touch Pro“ pramogų ir informacijos platforma, kurios valdymui sukurta virtuali aplinka nenusileidžia prabangiausiems modeliams. Nuolatiniams įsigytojo „Discovery Sport“ vairuotojams talkins dirbtinio intelekto algoritmais pagrįsta „Smart Settings“ sistema, kuri įsimins vairuotojo pasirinkimus pritaikant sėdynės padėtį ar keičiant muzikos bei klimato kontrolės nustatymus. Antrosios ir trečiosios sėdynių eilės keleiviai irgi pamaloninami – jie gali individualiai savo vietai susireguliuoti temperatūrą ir ventiliacijos intensyvumą.
Pažangiausios technologijos ir skaitmeninės transformacijos tuo nesibaigia. Pirmą kartą mobiliuosius įrenginius bus galima krauti bevieliu būdu ant specialios aikštelės centrinėje konsolėje, o 4G Wi-Fi ryšio stotelė, taip pat prie kiekvienos sėdynių eilės įrengti USB lizdai bei 12 voltų jungties taškai, leis visai keliautojų šeimai be rūpesčių išlikti „online“.
Atnaujintas „Discovery Sport“ stulbina universalumu – siūlomos net 24 skirtingos sėdynių konfigūracijos, o interjero kokybę liudija „premium“ segmentui būdingos liečiamų paviršių medžiagos.
„Discovery Sport“ turės tris koncernui įprastus komplektacijos lygius – S, SE ir HSE bei vieną ypatingą, skirtą adrenalino mėgėjams – „R-Dynamic“.
Naujosios kartos „Discovery Sport“ sukurtas naudojant naująją koncerno platformą PTA, pirmą kartą panaudotą projektuojant naujos kartos „Evoque“. Platforma ne tik universalesnė taikant įvairias važiuoklės konfigūracijas, bet ir leidžia montuoti įvairesnes jėgaines. Tarp jų – naujoji „mild-hybrid“ hibridinė jėgainė, kurią sudaro įprastas vidaus degimo variklis ir 48 voltų elektrinis starteris-generatorius. „Mild-hybrid“ technologijos privalumas – emisijos, siekiančios tik nuo 144 g/km CO2, ir itin ekonomiškas kuro vartojimas (nuo 6,9 l / 100 km).
Hibridinė jėgainė gali būti montuojama su bet kuriuo keturių cilindrų „Ingenium“ serijos varikliu – benzininiu ar dyzeliniu.
„Discovery Sport“ turės du ypač patogius elektroninius pagalbininkus – išmanųjį galinio vaizdo veidrodį, kuris gali transliuoti plataus kampo vaizdą iš galinės vaizdo kameros, bei „Ground View“ technologiją, leidžiančią pamatyti tai, kas yra važiavimo trajektorijoje po variklio gaubtu. Atnaujinto „Discovery Sport“ saugumo asistentų kuopoje – ir adaptyvioji greičio kontrolės sistema (Adaptive Cruise Control with Steering Assist), eismo juostų laikymosi kontrolės sistema (Lane Keep Assist), autonominio stabdymo sistema (Autonomous Emergency Braking) bei vairuotojo būklės stebėsenos sistema (Driver Condition Monitor).
Bekelės mėgėjams „Discovery Sport“ siūlo „Terrain Response 2“ visų varančiųjų ratų sistemą, pritaikytą skirtingoms važiavimo sąlygoms ir automatiškai reguliuojančią variklio trauką, priklausomai nuo kelio ar bekelės dangos.
Pirmieji naujosios kartos „Discovery Sport“ į Lietuvą atvyks šį rudenį, o prekyba šiais miesto visureigiais jau startavo. Atnaujinto „Discovery Sport“ kaina „Land Rover“ salone Vilniuje – nuo 43 100 eurų.