Kiekviena „Vision Gran Turismo“ koncepcija būna sukurta visame pasaulyje žinomam „Gran Turismo“ lenktynių žaidimui. „Playstation“ žaidimų konsolei skirtas lenktynių simuliatorius per pastaruosius dvejus metus sulaukė nemenko „Vision GT“ automobilių papildymo, tačiau nesuklysime pasakę, jog „Hyundai“ dizainerių darbas patenka į įspūdingiausių virtualiai erdvei skirtų modelių trejetuką.
„Hyundai“ specialistai teigia, jog „N 2025“ yra varomas ne tradicine vidaus degimo jėgaine. Į priekį šį super-automobilį gena vandeniliu varoma jėgainė, kuri išvysto net 871 arklio galią. Galia perduodama ne tik į priekinius ar galinius, bet į visus keturis varančiuosius ratus.
Ilgųjų nuotolių čempionatui skirtus bolidus primenanti „Hyundai“ koncepcija nėra tik dar vienas dizainerių fantazijos vaisius. Pasak „Hyundai“ stendė stovėjusių kompanijos atstovų, naujasis „N 2025“ demonstruoja kaip ateityje galėtų atrodyti šios kompanijos super-automobilis ir naujai įkurtos„ Hyundai N“ divizijos flagmanas.
Galbūt ateityje jis pasirodys ne super-automobilio kėbulu, tačiau šiuo konceptu „Hyundai“ nori dar kartą įrodyti, jog pasaulinėje automobilių industrijos aikštelėje yra labai rimtas žaidėjas, kuris yra nusitaikęs į karaliaus karūną.
Netoliese „N 2025“ stovėjo dar viena labai įdomi „Hyundai“ koncepcija. Korėjietiškų automobilių gamintojos darbuotojai šį projektą pavadino „RM15“ - „Racing Midship 2015“.
Tai - „Hyundai Veloster“ pagrindu sukurtas sportiškas kupė, kuriame slypi labai įdomus komponentai. Vienas iš jų - 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis išvystantis 300 arklio galių. Šis motoras nėra eksperimentinis, jis bus montuojamas į sportiškiausią „Hyundai i30“ versiją, kurios debiutas numatytas kitąmet.
Šis motoras bus suporuotas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir priekinių varančiųjų ratų pavara.
Sugrįžtant prie „RM15“, reikėtų paminėti, jog visos automobilio kėbulo detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto ir perdirbto plastiko. Šis derinys leido sumažinti automobilio svorį iki 1260 kilogramų ir pagerinti svorio paskirstymo tarp ašių koeficientą. „RM15“ automobilyje jis siekia 43 : 57.