Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiandien naujienų kaip niekada daug. Iš pradžių „Mercedes Benz“ pristatė ilgai lauktą „GLE“, o dabar „Hyundai“ pademonstravo atnaujintą „i30“ hečbeką. Kodėl jis sudomino mus? Atsakymas būtų paprastas - versija su labai išraiškingu užrašu „Turbo“.
„Turbo“ versiją bus galima įsigyti su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulo tipais. Tiek vienas, tiek kitas kėbulo tipas bus komplektuojamas su 1.6 litro turbo benzininiu varikliu, kuris išvysto 186 arklio galias ir 265 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę.
Iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 8 sekundes ir pasieks 219 km/val. greitį. Tai yra 0.3 sekundės lėčiau už „Kia Cee'd GT“, kuris techniškai yra „i30 Turbo“ giminaitis.
„Hyundai“ kompanijos atstovų teigimu, sportiškiausia „i30“ modelio versija pasižymės standesne pakaba, 300 mm priekiniais stabdžių diskais, gausesne bazine įranga ir mielesniu ausiai variklio skleidžiamu garsu.
Nors techninės charakteristikos ne pačios įspūdingiausios, tačiau tai tik viena medalio pusė.
Automobilis prekyboje pasirodys 2015 metais ir kainuos maždaug 80 tūkst. litų.
Šiandien naujienų kaip niekada daug. Iš pradžių „Mercedes Benz“ pristatė ilgai lauktą „GLE“, o dabar „Hyundai“ pademonstravo atnaujintą „i30“ hečbeką. Kodėl jis sudomino mus? Atsakymas būtų paprastas - versija su labai išraiškingu užrašu „Turbo“.
„Turbo“ versiją bus galima įsigyti su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulo tipais. Tiek vienas, tiek kitas kėbulo tipas bus komplektuojamas su 1.6 litro turbo benzininiu varikliu, kuris išvysto 186 arklio galias ir 265 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę.
Iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 8 sekundes ir pasieks 219 km/val. greitį. Tai yra 0.3 sekundės lėčiau už „Kia Cee'd GT“, kuris techniškai yra „i30 Turbo“ giminaitis.
„Hyundai“ kompanijos atstovų teigimu, sportiškiausia „i30“ modelio versija pasižymės standesne pakaba, 300 mm priekiniais stabdžių diskais, gausesne bazine įranga ir mielesniu ausiai variklio skleidžiamu garsu.
Nors techninės charakteristikos ne pačios įspūdingiausios, tačiau tai tik viena medalio pusė.
Automobilis prekyboje pasirodys 2015 metais ir kainuos maždaug 80 tūkst. litų.