Elektronikos įrenginių parodoje „CES 2015“ bendrovė „Huawei“ pristatė daugiau kaip šimtą produktų bei savo naują strategiją, paskelbdama „HiLink“ amžiaus pradžią. Šia strategija kompanija sieks naudotojams pasiūlyti integruotus mobilaus interneto sprendimus. Tokiu būdu būtų iš dalies įvykdytas „Huawei“ įsipareigojimas siūlyti naujausias technologijas ir pilnai sujungtus potyrius naudotojams visame pasaulyje.
„Mūsų strategija skirti dėmesį aukščiausios kokybės vidutinių ir pažangiausių technologijų gaminiams 2014-aisiais davė vaisių – išmaniųjų telefonų pardavimai per metus padidėjo 30 proc. ir viršijo 11,8 mlrd. JAV dolerių. Išmanieji telefonai „Huawei P7“ ir „Huawei Mate7“ tapo populiarūs visame pasaulyje, o globali mūsų prekių ženklo įtaka dar išaugo, kompanijai tapus pirmąja Kinijos žemyninės dalies bendrove, kuri sėkmingai pateko į 2014 m. „Interbrand“ geriausiųjų pasaulio prekių ženklų šimtuką“, – sakė „Huawei“ naudotojų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.
Pasitelkę savo pranašumą ir pajėgumą mobilaus plačiajuosčio ryšio srityje, kompanija ir toliau didžiausią dėmesį skirs automobilių įrenginių interneto galimybių tyrimui bei, naudodami didžiųjų duomenų ir debesijos paslaugų integravimą, sieks sukurti geresnius išmaniuosius potyrius kaip vairavimo planai, vairuotojų pageidavimai, saugumo analizės.
Flagmanai išsiveržė į priekį
Bendrovės išmaniuosius telefonus palankiai sutiko viso pasaulio vartotojai, o tai lėmė metinių pardavimų augimą. IPSOS duomenimis, „Huawei“ prekių ženklo žinomumas 2014 m. padidėjo iki 65 proc., lyginant su 2013 m., kai šis skaičius siekė 52 proc., o prekių ženklo rekomendacinė vertė pasiekė 43 proc.
„CES 2015“ buvo pristatyti pagrindiniai „Huawei“ ir „Honor“ gaminiai: „Huawei P7“ („Sapphire“, „Arsenal“ ir standartinė versijos), „Huawei Mate7“ („Premium“ ir standartinė versijos) bei „Huawei Honor 6“ ir „Honor 6 Plus“. Vos per pusmetį nuo „Huawei P7“ pristatymo renginio Paryžiuje 2014 m. gegužę, buvo parduoti 4 mln. šio išmaniojo telefono vienetų, o praėjusių metų rugsėjį pristatytas „Huawei Mate7“ taip pat sulaukė pasaulinio pripažinimo. Daugiau nei 1 mln. aukščiausios klasės „G7“ telefonų buvo parduota vos per du mėnesius nuo prekybos pradžios, taip dar labiau sustiprinant „Huawei“ kaip pirmaujančio pažangiausių išmaniųjų telefonų rinkos pardavėjo poziciją.
„Huawei“ pradeda „HiLink“ amžių
Be moderniausių išmaniųjų technologijų kaip išmanieji telefonai, planšetės, nešiojamos mobilios ir namų prieigos, išmanieji namų, OTT paslaugų įrenginiai ir transporto priemonėse montuojami moduliai, parodoje buvo pristatyta „Huawei“ „HiLink“ eros vizija – bendrovės strategija viso pasaulio vartotojams siūlyti pilnai integruotus mobilaus interneto sprendimus. „Huawei“ produktai yra sukurti, siekiant šiame globalaus mobiliojo interneto amžiuje patenkinti įvairių technologijų vartotojų poreikius. Pristatydama savo gaminį – namų pagrindu sukurtą išmaniųjų tinklo produktų platformą, kurioje įdiegta daugialypė terpė: talpi saugykla, oro kokybės stebėjimo programa, išmanieji lizdai, nuotolinis infraraudonųjų spindulių valdymas, išmanusis elektroninis ventiliatorius ir daugelis kitų funkcijų – „Huawei“ siekia garantuoti lengvą susisiekimą visur ir visada.
Parodoje taip pat buvo demonstruojami integruotą „HiLink“ sprendimą palaikantys: „Huawei MediaPad T1“ ir „X1“, nešiojamas įrenginys „TalkBand B1“, mobilios prieigos įrenginys „E5 PRO“, namų prieigos įrenginiai „PT500“ ir „WS331C“, OTT paslaugų įrenginys „Huawei M330“ ir transporto priemonėje montuojamas modulis „ME909Tu-565“, sakoma „Huawei“ pranešime.