„2023 metais buvo juntamas labai didelis krovinio vakuumas, o šių metų sausį tas santykis pradėjo truputį gerėti. Bet tai buvo ne dėl krovinių kiekio, o dėl to, kad iš rinkos atsitraukė daug vežėjų. Jie realiai pradėjo bankrutuoti. Tai vyko ne Lietuvoje, o Europoje. Taip pat – toje pačioje Lenkijoje“, – sako „Hoptrans Holding LT“ vadovė Evelina Milė.
„Hoptrans Holding“ vadovas ir bendraturtis Vytas Volkevičius teigė, kad auksiniai laikai vežėjams baigėsi 2022-ųjų lapkritį, nuo tada iki šiol krovinių srautas neatsigauna, transporto įkainiai mažėja didesniu ar lėtesniu tempu, nors kaštai tik auga.
2023 metais įmonės pajamos pasiekė 201,5 mln. eurų, o veiklos pelnas prieš prestižo nusidėvėjimą 0,46 mln. eurų.