Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Honda“ yra viena iš atmosferinių variklių specialisčių. Kol daugelis gamintojų eidavo lengviausiu keliu ir variklius aprūpindavo turbinomis, šios kompanijos inžinieriai stengėsi padidinti benzininio variklio galią be turbinos pagalbos. Vis dėlto, laikai keičiasi, o prie pokyčių turi prisitaikyti ir „Honda“.
Šiuo metu kiekvienas gamintojas susiduria su spaudimu ir yra priverčiami sukurti tokius variklius, kurie išmestų tam tikrą kiekį išmetamųjų dujų ir suvartotų tam tikrą kiekį degalų. Šiuo metu pats efektyviausias ir greičiausias būdas sumažinti variklių CO2 ir vidutines kuro sąnaudas - sukurti turbo-benzininį variklį. Todėl nenuostabu, jog „Honda“ po truputėlį atsisakys atmosferinių agregatų ir juos pakeis visiškai naujas turbo-benzininiais.
Pirmąjį „Honda“ inžinierių sukurtą turbo-benzininį variklį išvysime naujos kartos „Civic Type R“. Į šį automobilį bus montuojamas 2.0 litrų, 4 cilindrų agregatas, kuris išvystys daugiau nei 280 arklio galių. Tačiau, tai tik pradžia.
Šių metų pabaigoje, vienoje iš „Honda“ gamyklų Jungtinėse Valstijose, prasidės naujos kartos „Honda“ variklių gamyba. Šiuo metu yra žinoma, jog naujieji turbo-benzininiai varikliai yra 1.0, 1.5 ir 2.0 litrų darbinio tūrio. Jie bus montuojami į visus kompanijos modelius.
Bent jau Europoje, dėl „Euro 6“ išmetamųjų dujų reikalavimų, japoniški atmosferiniai varikliai labai greitu metu taps retenybė. Toks pats likimas laukia ir Jungtinių Valstijų, kurioje „Honda“ parduoda keletą modelių su atmosferiniais 4 ir 6 cilindrų benzininiais varikliais.
Kaip pasakytų amerikiečiai, - „End of an Era“
„Honda“ yra viena iš atmosferinių variklių specialisčių. Kol daugelis gamintojų eidavo lengviausiu keliu ir variklius aprūpindavo turbinomis, šios kompanijos inžinieriai stengėsi padidinti benzininio variklio galią be turbinos pagalbos. Vis dėlto, laikai keičiasi, o prie pokyčių turi prisitaikyti ir „Honda“.
Šiuo metu kiekvienas gamintojas susiduria su spaudimu ir yra priverčiami sukurti tokius variklius, kurie išmestų tam tikrą kiekį išmetamųjų dujų ir suvartotų tam tikrą kiekį degalų. Šiuo metu pats efektyviausias ir greičiausias būdas sumažinti variklių CO2 ir vidutines kuro sąnaudas - sukurti turbo-benzininį variklį. Todėl nenuostabu, jog „Honda“ po truputėlį atsisakys atmosferinių agregatų ir juos pakeis visiškai naujas turbo-benzininiais.
Pirmąjį „Honda“ inžinierių sukurtą turbo-benzininį variklį išvysime naujos kartos „Civic Type R“. Į šį automobilį bus montuojamas 2.0 litrų, 4 cilindrų agregatas, kuris išvystys daugiau nei 280 arklio galių. Tačiau, tai tik pradžia.
Šių metų pabaigoje, vienoje iš „Honda“ gamyklų Jungtinėse Valstijose, prasidės naujos kartos „Honda“ variklių gamyba. Šiuo metu yra žinoma, jog naujieji turbo-benzininiai varikliai yra 1.0, 1.5 ir 2.0 litrų darbinio tūrio. Jie bus montuojami į visus kompanijos modelius.
Bent jau Europoje, dėl „Euro 6“ išmetamųjų dujų reikalavimų, japoniški atmosferiniai varikliai labai greitu metu taps retenybė. Toks pats likimas laukia ir Jungtinių Valstijų, kurioje „Honda“ parduoda keletą modelių su atmosferiniais 4 ir 6 cilindrų benzininiais varikliais.
Kaip pasakytų amerikiečiai, - „End of an Era“