Tuo tarpu „EV Sport“ likimas priklauso nuo atsiliepimų Europoje ir Japonijoje. Jeigu šis modelis sulauks tokio pat susidomėjimo kaip ir „Urban EV“, galime tikėtis, jog „Honda“ modelių gamą po poros metų papildys dar vienas elektra varomas automobilis, kuris bus orientuotas į automobilių entuziastus.
Kadangi abu modeliai buvo sukurti ant tos pačios platformos, pradėti abiejų automobilių gamyba būtų pakankamai lengvai ir nesudėtinga. Reikėtų išspręsti tik keletą konstrukcinių klausimų ir pradėti prototipų bandymus skirtinguose pasaulio kampeliuose.
Šio projekto vadovas ir iniciatorius, Makato Harada, teigia, jog automobilis buvo sukurtas per rekordiškai trumpą laiko tarpą.
„Norėjome atlikti eksperimentą ir nustebinti Tokijo automobilių parodos lankytojus. Dirbome ilgai, dirbome sunkiai, tačiau visas sunkus darbas atsipirko su kaupu.“
Projekto autorius taip pat priduria, jog elektromobiliai inžinieriams suteikia žymiai daugiau kūrybinės laisvės. Elektromobiliai leidžia lengviau paskirstyti svorio paskirstymą tarp abiejų ašių, sukurti automobilį, kuris turėtų žemesnį gravitacijos centrą. Šių ir kitų privalumų pagalba elektromobiliai bus lengviau ir smagiau valdomi. Bent jau taip teigia Makato Harada.
Nuostabiai atrodančio koncepto autorius neslepia, jog „Sport EV“ galėtų sugrąžinti neapčiuopiamą vairuotojo ir automobilio ryšį, dėl kurio automanai eina iš proto. Ši savybė yra būdinga seniems automobiliams, kurie skleisdavo daugybę įvairiausių garsų. Garsų, kuriais galima mėgautis vairavimu. Emociją ir vairavimo malonumą norintis sugrąžinti specialistas tiki, jog elektromobiliai gali tai padaryti.