Grindyse sumontuotos baterijos leido užtikrinti žemą gravitacijos centrą ir (sportiškų automobilių gerbėjai – sukluskite) nepriekaištingą 50:50 svorio koeficientą – šie du veiksniai turėtų užtikrinti, jog „Honda“ elektromobilis kelyje turėtų suteikti žymiai daugiau emocijų negu eilinis hečbekas. Be to, „Honda E“ vardu pavadintas mažylis bus varomas ne priekiniais, o galiniais ratais!
Automobilyje sumontuotos baterijos yra aušinamos, tokiu būdų jėgainė sugeba išlaikyti optimalią veikimo temperatūrą ir išlaiko aukštą efektyvumo koeficientą, tiek važiuojant automobiliu, tiek kraunant baterijas.
Į „Honda“ mažylį bus montuojama 35,5 kWh talpos, ličio jonų baterija, kurią bus galima įkrauti naudojant „Type 2 AC“ arba „CCS2 DC“ įkrovimo jungtis. Visuotiniai standartais, elektromobilio baterijos talpa nėra įspūdinga, bet jos turėtų užtekti, jog su pilnai įkrautomis baterijomis galėtumėte nuvažiuoti maždaug 200 kilogramų. Jeigu būsite pasiryžę leistis į ilgesnę kelionę, tuomet Jus pradžiugins faktas, jog naudodami greitąjį krovimą, baterijų talpą iki 80 procentų papildysite per 30 minučių.
„Honda“ yra pirmasis, pilnavertis elektra varomas automobilis, bet jis tikrai nėra paskutinis. Iki 2025 metų „Honda“ elektrifikuoti visą Europoje parduodamų modelių gamą. Tuo tarpu pirmasis „Honda“ elektromobilis į masinę gamybą pateks šių metų eigoje.
Bendrovės teigimu, japonišku elektromobiliu susidomėjo daugiau nei 30 000 aplinkosaugos šalininkų. Į šį skaičių įeina ir išankstinių rezervacijų skaičius iš didžiausių Europos rinkų: D.Britanijos, Vokietijos, Prancūzijos ir Norvegijos.