Kadangi tai yra Honda, nenuostabu, jog daugelis įsigiję šios markės automobilius pradeda galvoti apie įvairiausius patobulinimus. Ne išimtis ir šis vyrukas, kuris jau ne vienerius metus gyvena Japonijoje, tačiau iš tikrųjų jis yra kilęs Jungtinių Amerikos Valstijų.
Prieš keletą metų įsigytas automobilis puikiai tarnavo lenktynių trasoje ir vingiuotuose kalnų keliuose, tačiau vaikiną pradėjo erzinti keletas automobilio trūkumų.
„Norėjau pakeisti automobilį, jog jis prisiderintų prie mano vairavimo stiliaus. Nors standartinis automobilis yra nuostabus, tačiau ledant į posūkį didesniu greičiu, atsiranda nedidelis nepasukamumas, o važiuojant mažesniu greičiu atsiranda didžiulis nepasukamumas.“
Taigi, modifikacijų sąrašas :
- Volk RE30 18x8.5 +52 priekyje, 18×8 +44 gale
- Advan Neova AD08 245/40 priekyje, 225/40 gale
- Topline Aragosta 10k/8k reguliuojamo aukščio amortizatoriai
- J’s Racing iš titano pagaminta išmetimo sistema
- J’s Racing išmetimo kolektorius
- Bride Zeta III sportinės sėdynės
- Key Racing vairas ir pavarų perjungimo svirtis
- Cusco 23 mm galinis anti-sway bar'as
- Zoom Engineering galinis vaizdo veidrodėlis iš anglies pluošto.
Automobilio savininkas teigia, jog ateityje sieks sumažinti mašinos svorį iki 1000-1100 kilogramų. Pasak vaikino, tam reikės daugybės bemiegių naktų, tačiau anksčiau ar vėliau jam tai pavyks. + modifikacijos, kurios atsiras ateityje.
- Saugos lankai
- J'S Racing galinės važiuoklės komponentai
- IPS-K2 kumštelinis velenas
- Lengvesni ratlankiai
- Iš anglies pluošto pagamintas kapotas ir bagažinės dangtis
- K20/K24 (galbūt)