Visi „Jazz“ modeliai bus komplektuojami su naujos kartos „e:HEV“ hibridine pavara, kurią sudaro benzininis 1.5l darbinio tūrio benzininis generatorius bei elektros variklis. Elektrinio variklio galia padidėjo iki 122 AG (14 AG daugiau nei ankstesnėje versijoje), benzininio variklio, skirto elektrai gaminti, galia nuo šiol siekia 107 AG (9 AG daugiau).
Nedidelių miesto automobilių segmente „Honda Jazz“ išsiskiria, jog tai yra tikras, o ne lengvasis hibridas (ang. mild hybrid). Skirtingai nuo daugelio mažesnių automobilių, kur elektros variklis naudojamas padidinti benzininės jėgainės galią, „Jazz Hybrid“ yra varomas elektra - automobilio ratus suka elektrinis variklis, o benzininis variklis veikia kaip generatorius ir gamina elektros energiją.
„Dėl „e:HEV“ pavaros, važiavimas „Jazz“ modeliu labiau primena elektromobilį: automobilis sklandžiai greitėja, yra tylesnis ir vairavimo patirtimi prilygsta didesniems automobiliams. Pilna hibridinė pavara turi daug pranašumų daug vairuojant mieste, kur automobilis nedideliu greičiu gali važiuoti vien elektra“, - teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
„Honda Jazz“ kuro sąnaudos miesto sąlygomis WLTP ciklu siekia vos 3.5 l/100 km.
Atnaujinti „Elegance“ bei „Advance“ komplektacijos „Jazz“ modeliai bus siūlomi su naujomis priekinėmis variklio grotelėmis bei nauja priekinių žibintų apdaila. „Jazz Crosstar“ - mažesniems miesto visureigiams gimininga „Jazz“ versija - taip pat sulaukė estetinio išvaizdos atnaujinimo.
Kartu debiutuoja ir nauja „Advance Sport“ modelio versija. Šios komplektacijos „Jazz“ bus siūlomas su „Urban Gray“ pilka spalva, sportiniu priekiniu bamperiu, išskirtinio dizaino priekinėmis grotelėmis, juodos spalvos veidrodėliais, 16 colių lengvo lydinio ratlankiais bei kombinuota verstos odos salono apdaila. Siekiant paryškinti „Advance Sport“ charakterį, sumažinta šios versijos spyruoklių eiga, naudojami kietesni amortizatoriai, o staigiai akceleruojant pavaros persijungia varikliui pasiekus 6,300 sūkių per minutę.
Nors „Jazz“ gabaritai išliko nepakitę (automobilio ilgis - 4,04 m, plotis - 1,69 m), dėl konstrukcinių sprendimų „Jazz“ salonas išlieka vienu erdviausių savo segmente. „Jazz“ degalų bakas sumontuotas tarp priekinių sėdynių, šitaip padidinant erdvę automobilio gale - ant galinių sėdynių patogiai telpa du aukštesni nei 1.90 m ūgio keleiviai. Siauri priekiniai statramsčiai ir didelis priekinis stiklas užtikrina puikų kelio matomumą visomis kryptimis. „Jazz“ komplektuojamas su „Magic Seats“ sėdynių sistema. Jos dėka galima ne tik nulenkti sėdynės atlošą, bet ir vertikaliai pakelti sėdimą sėdynės dalį.
Visi „Jazz“ modeliai komplektuojami su 9 colių „Honda Connect“ multimedijos sistema. „Honda Connect“ bevieliu ryšiu suderinama su „Apple Carplay“, taip pat palaiko „Android Auto“.
Standartinėje komplektacijoje „Honda Jazz“ siūlomas su pilnu „Honda Sensing“ pagalbinių sistemų rinkinių, kuris apima kelio ženklų atpažinimo, avarinio stabdymo, aklosios zonos stebėjimo ir kitas saugos sistemas. Atnaujintame „Jazz“ pristatoma patobulinta „Traffic Jam Assist“ važiavimo spūstyse sistema. Ši sistema pilnai sustoja ir pajuda kartu su automobilių srautu spūstyje bei vairuoja automobilį, išlaikydama jį savo eismo juostoje.