Apie tai, kad „General Motors“ rengėsi gaminti hibridinį iš elektros tinklo įkraunamą visureigį su „Cadillac“ ženklu, automobilių pasaulis sužinojo tik dabar, kai minėtas projektas „laidojamas“ idėjų šiukšlyne.
„GM“ čia elgėsi panašiai, kaip ir „Toyota“ su savo „Prius“ jėgaine – dairėsi kam čia dar iš koncerno automobilių pritaikyti jau išbandytą hibridinę jėgainę. „Chevrolet Volt“ ir „Opel Ampera“, pasak „GM“ protų, tai dar tik pradžia. Pasirodo, „GM“ labai rimtai taikėsi hibridiniu paversti miesto visureigį „Cadillac SRX“. Bet...
Koją čia pakišo projekto nuostolingumas. „Cadillac SRX“ naudojama platforma sukurta prieš kelis metus, o vidutinis tokios platformos gyvavimo konvejeryje laikas yra apie penkis metus. Tai reikštų, kad baigus bandymus ir ruošiantis gamybai „SRX“ jau skaičiuos paskutines savo dienas. Todėl hibridinio „Cadillac SRX“ projektas būtų visiškai nerentabilus...
Na o dabar liko tik klausimas – kam dabar „GM“ bandys pritaikyti savo hibridinę jėgainę?