Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vasario mėnesį Vokietijos Aukščiausiasis teismas priėmė sprendimą dėl dyzelinu varomų automobilių eismo apribojimų didžiuosiuose šalies miestuose. Nors daugelis iškart suprato, jog Vokietija žada uždrausti visus automobilius su dyzeliniais varikliais, tačiau tai nėra tiesa.
Teismas jokio draudimo neįvedė ir paliko tai spręsti miestų valdžiai. Teismas pabrėžė, kad bet kokie dyzelinių automobilių draudimai turi būti įvesti laipsniškai, taikant išimtis tam tikriems automobiliams.
Panašu, kad neoficialaus teismo palaiminimo sulaukę Vokietijos miestų valdytojai pradėjo imtis veiksmų, kurie sumažintų oro taršą. Hamburgo miesto administracija paskelbė, jog nuo šių metų balandžio pabaigos įves apribojimus „Euro 6“ taršos reikalavimų neatitinkančių automobilių vairuotojams.
Pasak Hamubrgo miesto administracijos, reikalavimų neatitinkantys automobiliai bus neįleidžiami į „Max-Brauer-Allee“ ir „Stresemannstraße“ kelio ruožus.
Dabar daugelis galvojate - „Tik dvi gatvės? Nieko baisaus!“ Tačiau dabar pabandykite į šią situaciją pažvelgti Hamburgo gyventojų akimis ir kiek žmonių šis draudimas palies.
Neoficialių šaltinių duomenimis, šiame Vokietijos mieste važinėja daugiau kaip 330 tūkst. automobilių su dyzeliniais varikliais. Maždaug 7 procentai neatitinka „Euro 6“ taršos standartų, o tai reiškia, jog maždaug 23 tūkst. vairuotojų turės ieškoti aplinkinių kelių.
2019 metais Oslo miesto centre turėtų įsigalioti draudimas, kuris draus visoms transporto priemonėms su dyzeliniais varikliais įvažiuoti į centrinę miesto dalį. Paskui Oslą bėga Madrido, Kopenhaga, Paryžius ir kitos didžiosios Europos sostinės.
Panašu, kad visuotinė psichozė dėl dyzelinių variklių taršos įgauna vis didesnį pagreitį.
Vasario mėnesį Vokietijos Aukščiausiasis teismas priėmė sprendimą dėl dyzelinu varomų automobilių eismo apribojimų didžiuosiuose šalies miestuose. Nors daugelis iškart suprato, jog Vokietija žada uždrausti visus automobilius su dyzeliniais varikliais, tačiau tai nėra tiesa.
Teismas jokio draudimo neįvedė ir paliko tai spręsti miestų valdžiai. Teismas pabrėžė, kad bet kokie dyzelinių automobilių draudimai turi būti įvesti laipsniškai, taikant išimtis tam tikriems automobiliams.
Panašu, kad neoficialaus teismo palaiminimo sulaukę Vokietijos miestų valdytojai pradėjo imtis veiksmų, kurie sumažintų oro taršą. Hamburgo miesto administracija paskelbė, jog nuo šių metų balandžio pabaigos įves apribojimus „Euro 6“ taršos reikalavimų neatitinkančių automobilių vairuotojams.
Pasak Hamubrgo miesto administracijos, reikalavimų neatitinkantys automobiliai bus neįleidžiami į „Max-Brauer-Allee“ ir „Stresemannstraße“ kelio ruožus.
Dabar daugelis galvojate - „Tik dvi gatvės? Nieko baisaus!“ Tačiau dabar pabandykite į šią situaciją pažvelgti Hamburgo gyventojų akimis ir kiek žmonių šis draudimas palies.
Neoficialių šaltinių duomenimis, šiame Vokietijos mieste važinėja daugiau kaip 330 tūkst. automobilių su dyzeliniais varikliais. Maždaug 7 procentai neatitinka „Euro 6“ taršos standartų, o tai reiškia, jog maždaug 23 tūkst. vairuotojų turės ieškoti aplinkinių kelių.
2019 metais Oslo miesto centre turėtų įsigalioti draudimas, kuris draus visoms transporto priemonėms su dyzeliniais varikliais įvažiuoti į centrinę miesto dalį. Paskui Oslą bėga Madrido, Kopenhaga, Paryžius ir kitos didžiosios Europos sostinės.
Panašu, kad visuotinė psichozė dėl dyzelinių variklių taršos įgauna vis didesnį pagreitį.