Šaltinis:
TV3
REKLAMA
2013 pavasarį H&M buvo pirmoji mados įmonė, pradėjusi pasaulinę drabužių surinkimo akciją. Dabar su pasididžiavimu pranešame, kad H&M drabužių surinkimo akcija vykdoma ir Lietuvoje. Nuo praėjusios savaitės Lietuvos pirkėjai gali atnešti savo drabužius – bet kokio prekės ženklo, bet kokios būklės į H&M parduotuves Vilniuje ir Klaipėdoje. Drabužių surinkimui parduotuvėse stovi specialiai tam skirtos dėžės. „Pirmiausia, ši iniciatyva yra aplinkosaugos projektas. Mūsų artimiausios ateities vizija – sumažinti į sąvartynus išmetamų atliekų kiekį. Tolimesnė perspektyva – siekis rasti būdus, kaip dar kartą panaudoti ir perdirbti tekstilės pluoštą naujam naudojimui“, – sako Karl-Johan Persson, H&M kompanijos vadovas. Neišmetę savo drabužių, o atnešę juos į H&M parduotuves, H&M klientai gali padėti saugoti gamtos išteklius ir prisidėti prie aplinkai daromo neigiamo poveikio mažinimo. Priimami bet kokie drabužiai – bet kokio prekės ženklo, bet kokios būklės. Už kiekvieną atneštą nebedėvimų drabužių maišelį klientai mainais gaus 15 % nuolaidų kuponą naujam pirkiniui. Atneštus drabužius surinks ir jais pasirūpins H&M partneris I:Collect, turintis išvystytą infrastruktūrą, reikalingą medžiagoms pakartotinai perdirbti ir iš naujo panaudoti tekstilės pluoštą. Pajamos iš H&M drabužių surinkimo akcijos bus investuojamos į tekstilės perdirbimo inovacijas. Be to, už kiekvieną surinktų drabužių kilogramą 0,02 EUR bus paaukoti Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugijai.
2013 pavasarį H&M buvo pirmoji mados įmonė, pradėjusi pasaulinę drabužių surinkimo akciją. Dabar su pasididžiavimu pranešame, kad H&M drabužių surinkimo akcija vykdoma ir Lietuvoje. Nuo praėjusios savaitės Lietuvos pirkėjai gali atnešti savo drabužius – bet kokio prekės ženklo, bet kokios būklės į H&M parduotuves Vilniuje ir Klaipėdoje. Drabužių surinkimui parduotuvėse stovi specialiai tam skirtos dėžės. „Pirmiausia, ši iniciatyva yra aplinkosaugos projektas. Mūsų artimiausios ateities vizija – sumažinti į sąvartynus išmetamų atliekų kiekį. Tolimesnė perspektyva – siekis rasti būdus, kaip dar kartą panaudoti ir perdirbti tekstilės pluoštą naujam naudojimui“, – sako Karl-Johan Persson, H&M kompanijos vadovas. Neišmetę savo drabužių, o atnešę juos į H&M parduotuves, H&M klientai gali padėti saugoti gamtos išteklius ir prisidėti prie aplinkai daromo neigiamo poveikio mažinimo. Priimami bet kokie drabužiai – bet kokio prekės ženklo, bet kokios būklės. Už kiekvieną atneštą nebedėvimų drabužių maišelį klientai mainais gaus 15 % nuolaidų kuponą naujam pirkiniui. Atneštus drabužius surinks ir jais pasirūpins H&M partneris I:Collect, turintis išvystytą infrastruktūrą, reikalingą medžiagoms pakartotinai perdirbti ir iš naujo panaudoti tekstilės pluoštą. Pajamos iš H&M drabužių surinkimo akcijos bus investuojamos į tekstilės perdirbimo inovacijas. Be to, už kiekvieną surinktų drabužių kilogramą 0,02 EUR bus paaukoti Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugijai.