Europoje grupės parduodamų automobilių registracijos didėjo sparčiau, nei rinka. 4,4 proc. augusioje rinkoje prekyba didėjo 5,6 proc., per pusmetį pardavus 1 025 146 automobilius. Grupė užėmė 10,8 proc. Europos rinkos, arba 0,1 proc. daugiau, nei pernai.
Vien „Renault“ markė užregistravo 4,3 proc. augimą, užimdama 8,2 proc. rinkos dalį. „Renault“ rezultatams didelį poveikį padarė 2016 metais visiškai atnaujinta „Megane“ modelių gama. „Clio 4“ yra antras pagal populiarumą automobilis Europoje, o „Captur“ – geriausiai perkamas krosoveris savo kategorijoje.
„Renault“ išsaugojo pirmaujančią poziciją elektromobilių segmente, 34 proc. padidindama prekybos apimtis ir užimdama 26,8 proc. rinkos. Europoje perkamiausio elektromobilio – ZOE prekyba padidėjo 44 proc.
„Dacia“ markė pranešė apie pirmąjį pusmetį Europoje pasiektą prekybos rekordą: 245 453 parduoti automobiliai (9,3 proc. didėjimas) ir 2,6 proc. užimamos rinkos dalis. Šiuos rezultatus pavyko pasiekti dėl 2016 metų pabaigoje pristatyto „Sandero phase 2“ ir „Duster“ populiarumo.
Prancūzijoje „Renault“ markė pasiekė šešių metų laikotarpyje geriausius pusmečio lengvųjų automobilių prekybos rezultatus. Čia „Twingo“, „Clio“, „Talisman“ ir „Espace“ buvo savo segmentų lyderiai. Mažmeninėje rinkoje geriausiai perkamas lengvasis automobilis „Sandero“ leido „Dacia“ markei pasiekti prekybos rekordą. ZOE išlieka elektromobilių rinkos lyderiu, apimančiu beveik 70 proc. šios rinkos Prancūzijoje. Jo registracijų skaičius didėja kasmet, o dabar padidėjo per 42 proc., pasiekdamas 9 200 vienetų.
Už Europos ribų: visuose regionuose padidėjo tiek prekybos apimtys, tiek užimama rinkų dalis. 3,4 proc. augusiose rinkose grupės naujų automobilių registracijos didėjo 16,8 proc.
„Groupe Renault“ pozicijas leido sustiprinti įvairių modelių sėkmė: QM6 ir SM6 – Pietų Korėjoje, „Kaptur“, „Vesta“ ir „Xray“ – Rusijoje, „Koleos“ – Kinijoje, „Megane Sedan“ –Turkijoje, „Oroch“ – Lotynų Amerikoje.
Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regione grupės registracijos didėjo 19,3 proc., užimama rinkos dalis – 6,4 proc. (+1,1 proc.).
Irane prekyba augo 100,3 proc., užimamą rinkos dalį padidinant iki 9,8 proc. (+4 proc.). Tai pavyko dėl „Tondar“ ir „Sandero“ populiarumo.
Indijoje „Renault“ ir toliau vertinama kaip sėkmingiausia europietiška automobilių markė; ji užima 3,3 proc. rinkos.
Šiaurės Afrikoje grupės prekybos rezultatai didėjo 10,1 proc., nepaisant 8,3 proc. mažėjusios rinkos. Grupė užėmė 43 proc. rinkos, užimamą dalį padidindama 7,2 proc.
Eurazijoje registracijų skaičius didėjo 8,6 proc., nors rinkos augimas siekė 2,5 proc. Grupės užimama rinkos dalis, dabar įskaitant ir „Lada“ markę, padidėjo 1,4 proc. (iki 24,5 proc.). Tam didelės įtakos turėjo geri rezultatai Rusijoje. Pirmą kartą po ketverių metų auganti Rusijos rinka per pirmąjį pusmetį didėjo 6,9 proc. Grupės prekybos rezultatai šioje rinkoje pagerinti 14 proc. (įskaitant „Lada“).
Lada prekyba augo beveik dvigubai greičiau, nei didėjo rinka: registracijų skaičius didėjo 12,8 proc., o užimamos rinkos dalis padidėjo 1 proc. ir pasiekė 19,5 proc. Tam didžiausią poveikį turėjo naujųjų „Vesta“ ir „Xray“ modelių sėkmė.
Renault markės užimama rinkos dalis padidėjo 0,7 proc. ir pasiekė 8,5 proc. „Kaptur“ registracijų skaičius per pusmetį buvo didesnis nei 14 140 vienetų.
Konsolidavus „Lada“ prekybos apimtis, Rusija tapo antroji pagal dydį grupės rinka.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione registracijų apimtys augo 50,5 proc., rinka didėjo 3,6 proc.
Kinijoje „Renault“ pardavė beveik 36 000 automobilių (palyginkite – 2016 metų pirmąjį pusmetį parduota 9 771 vnt.), tarp kurių yra 21 000 naujųjų „Koleos“. Šiuos vietoje gaminamus automobilius pradėta pardavinėti 2016 metų pabaigoje.
Renault Samsung Motors pranešė apie 12,5 proc. gerėjusius prekybos rezultatus Pietų Korėjos rinkoje, kuri sumažėjo 4,2 proc. Markės užimama rinkos dalis padidėjo 1 proc. ir pasiekė 6,9 proc. – tam įtakos turėjo naujausi produktai (SM6 ir QM6).
Amerikų regione pardavimai didėjo 14,6 proc., rinkai augant 8,3 proc. Užimama rinkos dalis padidėjo 0,4 proc. – iki 6,5 proc. Čia savo populiarumą įtvirtino „Sandero“, „Logan“ ir „Duster Oroch“.
„Groupe Renault“ visiškai išnaudojo Argentinos rinkos atsigavimą, 34 proc. augusioje rinkoje registracijų skaičių padidinusi 45,6 proc. Užimama rinkos dalis padidėjo 1,1 proc. – iki 13,3 proc. Nuo 2016 metų pabaigos „Renault“ naudojosi vietinės „Sandero“ ir „Logan“ produkcijos teikiamais privalumais. Brazilijos rinka pirmąjį pusmetį augo 4,2 proc. Grupė išnaudojo šį postūmį, pranešdama apie 5,1 proc. augusius pardavimus ir pasiektą 7,4 proc. užimamos rinkos dalį.
„Groupe Renault“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių registracijų skaičius visame pasaulyje (įskaitant „Lada“) pirmąjį metų pusmetį padidėjo 10,4 proc., rinka augo 2,6 proc. Grupės užimama rinkos dalis dabar siekia 4,1 proc. (arba 0,3 proc. daugiau, nei 2016 m.).
Visa grupė ir „Renault“ bei „Dacia“ prekės ženklai pasiekė pusmečio prekybos rekordus. Grupė pardavė 1 879 288 automobilius, iš kurių 1 342 320 buvo „Renault“, o 332 845 – „Dacia“. „Renault Samsung Motors“ prekybos rezultatai didėjo 12,5 proc., o „Lada“ – 12,2 proc.
„Pardavę 1,88 milijono automobilių, mes pasiekėme naujus pusmečio prekybos rezultatus. Visos mūsų markės visuose regionuose didino prekybos apimtis ir užimamą rinkos dalį. Mūsų modelių gamos atnaujinimo strategija ir geografinė plėtra ir toliau duoda rezultatų“, – sakė Vykdomojo komiteto narys ir už prekybą bei rinkodarą atsakingas grupės vykdomasis viceprezidentas Thierry Koskas.
„Groupe Renault“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių registracijų skaičius visame pasaulyje (įskaitant „Lada“) pirmąjį metų pusmetį padidėjo 10,4 proc., rinka augo 2,6 proc. Grupės užimama rinkos dalis dabar siekia 4,1 proc. (arba 0,3 proc. daugiau, nei 2016 m.).
Visa grupė ir „Renault“ bei „Dacia“ prekės ženklai pasiekė pusmečio prekybos rekordus. Grupė pardavė 1 879 288 automobilius, iš kurių 1 342 320 buvo „Renault“, o 332 845 – „Dacia“. „Renault Samsung Motors“ prekybos rezultatai didėjo 12,5 proc., o „Lada“ – 12,2 proc.
„Pardavę 1,88 milijono automobilių, mes pasiekėme naujus pusmečio prekybos rezultatus. Visos mūsų markės visuose regionuose didino prekybos apimtis ir užimamą rinkos dalį. Mūsų modelių gamos atnaujinimo strategija ir geografinė plėtra ir toliau duoda rezultatų“, – sakė Vykdomojo komiteto narys ir už prekybą bei rinkodarą atsakingas grupės vykdomasis viceprezidentas Thierry Koskas.