Praėjusią savaitę prie Klaipėdos autobusų stoties prasidėjo pasiruošimas jos nugriovimui: sustatyti eismą ribojantys ženklai, pastatyti laikinosios stoties vagonėliai, į kuriuos bus iškeldintos bilietų kasos, siuntų priėmimo tarnyba, keleivių laukimo salė.
„Kovą pradedame griauti, o rugpjūtį jau turėtume įžengti į naujosios stoties patalpas“, - sakė Jelizaveta Daugininkienė, stotį valdančios „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinė direktorė. Pasak J.Daugininkienės, senoji stotis atitarnavo lygiai 20 metų – ji pradėjo veikti 1989-ųjų kovą.
Naujosios autobusų stoties pastatymas bus finansuojamas iš banko paskolos ir pačios bendrovės lėšų. Stoties patalpų statybos sąmata yra 3,6 mln. litų. 80 proc. finansuoja bankas „Swedbank“, paskola suteikta eurais.
Naujoji stotis yra statoma kartu su pastato bendrasavininku „Palink“, prekybos centrų „IKI“ valdytoju Lietuvoje, kuris greta keleivių aptarnavimo patalpų įrengs prekybos centrą. Komercinių patalpų įrengimą „Palink“ finansuos iš savų šaltinių.