• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sportiškų automobilių divizijos „Renault Sport“ specialistai puikiai žino koks turi būti greitas, puikiai valdomas hečbekas. „Renault Megane RS“ daugelį metų neturėjo sau lygių ir karaliavo Niurburgringe, tačiau šiemet į ringą išėję „Seat Leon Cupra“ ir „Honda Civic Type R“ sugebėjo atimti „Renault Sport“ inžinierių pasididžiavimą - Niurburgringo karaliaus titulą. 
„Renault Sport“ šiuo metu pluša prie visiškai naujo „Megane RS“ modelio, kuris tikrai sugrįš į Niurburgringą ir parodys iš kur kojos dygsta išsišokėliams dėvintiems „Seat“ ir „Honda“ markių logotipus. Kol „Renault Sport“ specialistai darbuojasi prie naujos kartos „Megane RS“, apie automobilius rašantys „Sport Auto“ žurnalistai nusprendė žaliajame pragare išbandyti naujausius kompaktiškus hečbekus : „Renault Clio RS 220 Trophy“, „Mini Cooper JCW“, „Audi S1“ ir „Opel Corsa OPC“.
Šių trijų automobilių palyginamąjį testą atlikęs „Sport Auto“ redaktorius, Christianas Gebhardtas, Niurburgringo lenktynių trasą įveikė su kiekvienu teste dalyvavusiu automobiliu. Žvelgiant į automobilių duomenis baltame popieriaus lape, geriausiai šiame teste turėjo sektis „Mini Cooper JCW“ ir „Audi S1“, tačiau pažvelgus į Niurburgringo įveikimo laikus, šiems dviems hečbekams sekėsi prasčiausiai.

Sportiškų automobilių divizijos „Renault Sport“ specialistai puikiai žino koks turi būti greitas, puikiai valdomas hečbekas. „Renault Megane RS“ daugelį metų neturėjo sau lygių ir karaliavo Niurburgringe, tačiau šiemet į ringą išėję „Seat Leon Cupra“ ir „Honda Civic Type R“ sugebėjo atimti „Renault Sport“ inžinierių pasididžiavimą - Niurburgringo karaliaus titulą. 
„Renault Sport“ šiuo metu pluša prie visiškai naujo „Megane RS“ modelio, kuris tikrai sugrįš į Niurburgringą ir parodys iš kur kojos dygsta išsišokėliams dėvintiems „Seat“ ir „Honda“ markių logotipus. Kol „Renault Sport“ specialistai darbuojasi prie naujos kartos „Megane RS“, apie automobilius rašantys „Sport Auto“ žurnalistai nusprendė žaliajame pragare išbandyti naujausius kompaktiškus hečbekus : „Renault Clio RS 220 Trophy“, „Mini Cooper JCW“, „Audi S1“ ir „Opel Corsa OPC“.
Šių trijų automobilių palyginamąjį testą atlikęs „Sport Auto“ redaktorius, Christianas Gebhardtas, Niurburgringo lenktynių trasą įveikė su kiekvienu teste dalyvavusiu automobiliu. Žvelgiant į automobilių duomenis baltame popieriaus lape, geriausiai šiame teste turėjo sektis „Mini Cooper JCW“ ir „Audi S1“, tačiau pažvelgus į Niurburgringo įveikimo laikus, šiems dviems hečbekams sekėsi prasčiausiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault Clio RS 220 Trophy


Geriausią lenktynių trasos laiką pavyko užfiksuoti su „Renault Clio RS 220 Trophy“. Šis mažylis Niurburgringą sugebėjo įveikti per 8 minutes ir 32 sekundes. Tai yra net 36 sekundėmis greičiau už standartinį „Clio RS“ ir 3 sekundėmis greičiau už antroje vietoje likusį „Mini Cooper JCW“.
Trečią geriausią laiką pademonstravo „Opel Corsa OPC“. Šis automobilis Niurburgringą įveikė per 8 minutes ir 40 sekundžių. Tuo tarpu keturių varančiųjų ratų pavarą turintis „Audi S1“ užėmė paskutinę vietą. Automobilis šią trasą įveikė per 8 minutes ir 41 sekundę.
Norėtume priminti, jog „Clio RS 220 Trophy“ turi 1.6 litro, 220 arklio galių ir 260 Nm sukimo momentą išvystantį variklį, kuris yra suporuotas su automatine pavarų dėže. Pasak gamintojo, pastaroji pavarų dėže „Clio RS 220 Trophy“ modelyje veikia 40% efektyviau ir greičiau nei ta, kuri yra montuojama į standartinį „Clio RS“ modelį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų