Prieš Karolio objektyvą papozavo pakankamai retas automobilis, ypač mūsų šalies bei Europos keliuose. Tai - „Suzuki Kizashi“. Kompaktiškas sedanas, kuris sulaukė nemažo susidomėjimo Jungtinėse Valstijose, tačiau senojo žemyno gyventojams jis labai nerūpėjo.
Kaip ir daugelis panašaus tipažo automobilių, „Kizashi“ buvo komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais varikliais ir priekinių varančiųjų ratų pavara. Tačiau „Suzuki Kizashi“ buvo komplektuojamas ir su keturių varančiųjų ratų pavara. Būtent šios versijos šeimininkas ir demonstravo elegantiškas „Suzuki“ sedano linijas priešais Karolio objektyvą.
Kuris kadras iš šios fotosesijos tau labiausiai patiko? , - paklausėme Karolio.
- Man asmeniškai patinka trečiuoju numeriu pažymėta nuotrauka (nuotrauka apačioje). Mano nuomone, ši nuotrauka labiausiai tinka, jog galėtų atkreipti skaitytojų dėmesį.
Papasakok apie automobilio fotografavimo procesą tamsiu paros metu.
- Nemanau, kad fotografavimo procesas kuo nors skirsis nuo mano kolegos, Paparčio, kuris neseniai įamžino „CLA 45 AMG“. Tačiau jeigu reikėtų papasakoti patį procesą, pasistengsiu labai stipriai neišsiplėsti. Viskas išgauta hand made agregatai, apšvietimas su žibintuvėliu, fotografuota su ilgu išlaikymu.
Rolling shot'ai buvo įgyvendinti su savo gamybos rig'u. Likusios nuotraukos taip pat buvo fotografuotos naudojant didesnį nei įprastai išlaikymą (apie 15 sek.) ir automobilį „piešiant“ su šviesos šaltiniu.
Įdomus faktas - aš šį automobilį fotografavau tą pačią dieną kaip ir „Papartis“. Mes net sugebėjome susitikti ir draugiškai aptarti savo darbus bei pasidalinti patirtimi prie Neries upės, kai jis fotografavo kitą automobilį - „Volkswagen Karmann“.
Nepagailėkite „LIKE“ ir užsukite į
Karolio puslapį.