Jau žinoma dar keletas detalių apie būsimą „Maserati“ visureigį. Tai nėra oficiali informacija, tačiau britų leidinys „Autocar“ savo puslapiuose cituoja ne ką kitą, o savo šaltinį iš „Maserati“ kompanijos. Tad panašu, kad šios užuominos apie pirmą italų kompanijos visureigį nėra šiaip paistalai.
Serijinis automobilis bus tolesnė dar 2011 metais pristatyto koncepcinio visureigio „Kubang“ evoliucija. Beje, italai tikina, kad serijinės mašinos stilistika tik paveldės pagrindines koncepcinio automobilio stilistikos gaires. Tad serijinis visureigis nebus visiškai toks pat, kaip konceptas. Kitoks bus ir pavadinimas.
Po kilmingo visureigio variklio dangčiu bus montuojami du benzininiai varikliai ir vienas dyzelinis motoras. Tai benzininis 3-jų litrų 410 AG biturbo V6, 530 AG 3,8 litro darbo tūrio V8 ir dyzelinis 271 AG trijų litrų darbo tūrio motoras. Visi varikliai bus jungiami su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Žmonės iš „Maserati“ britams užsiminė, kad jų visureigis turės nemažai techninių bendrybių su „Jeep Grand Cherokee“, „Maserati Quattroporte“ ir „Ghibli“. Iš amerikietiško giminaičio „Maserati“ gaus platformą, o iš kitų dviejų kompanijos modelių paveldės aliuminius kėbulo komponentus ir pakabą.