O viskas prasideda nuo variklio guolių ir alkūninio veleno sumontavimo.
Sekantis žingsnis - stūmokliai.
Pirmasis žvilgsnis į cilindrų „galvą“.
Sumontavus cilindrų galvą, prie variklio dirbantis specialistas įdiegia kumštelinį veleną.
Daugeliui pažįstamas vaizdas - uždedama paskirstymo grandinė.
Kiekvieną variklį apžiūri du specialistai, kurie įvertina surinkto variklio būklę ir įsitikina, jog jis gali būti siunčiamas į bandymų poligoną.
Kiekvienas variklis privalo praeiti specialų ištvermės testą. Šie du darbuotojai įsitikina ar užvestas variklis neskleidžia pašalinių garsų ir vibracijų.
Ir paskutinis potėpis - speciali lentelė su užrašu, kuriame išvysite variklį surinkusio žmogaus vardą ir pavardę.