• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ford“ šiais metais visame pasaulyje gyvenančius automanus pamalonins su keliais naujais modeliais, kurie kiekvieną dieną sugebėtų entuziastų veiduose nupiešti labai plačią šypseną. Vienas iš jų - „Ford Mustang Shelby GT350“.
Nuo standartinių „Ford Mustang“ versijų, „Shelby“ logotipą dėvintis modelis skiriasi ne tik komponentais, bet ir savo paskirtimi. Jeigu standartinės „Ford Mustang“ versijos yra orientuotos į važinėjimus po bendro naudojimo kelius, tai „GT350“ yra orientuota į smagius pasivažinėjimus lenktynių trasoje.
Ford Mustang GT350
Palyginus su standartiniu  modeliu, „GT350“ turi 35 milimetrais praplatintą ratų provėžą, 25 milimetrais sužemintą pakabą, daugybę naujų kėbulo detalių, kurios pagerina aerodinamiką ir automobilio stabilumą posūkiuose. Tačiau daugelio automanų dėmesį patraukė į „GT350“ montuojamas variklis.
Tai 5.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis agregatas, kuris išvysto 530 arklio galių esant 7500 aps/min. ir 581 Nm sukimo momentą esant 4750 aps/min. Kadangi tai yra pats svarbiausias naujojo „Ford Mustang“ komponentas, dabar pažvelgsime į šio galiūno surinkimo procesą, kuriame dalyvauja tik patys kruopščiausi „Ford“ specialistai.

„Ford“ šiais metais visame pasaulyje gyvenančius automanus pamalonins su keliais naujais modeliais, kurie kiekvieną dieną sugebėtų entuziastų veiduose nupiešti labai plačią šypseną. Vienas iš jų - „Ford Mustang Shelby GT350“.
Nuo standartinių „Ford Mustang“ versijų, „Shelby“ logotipą dėvintis modelis skiriasi ne tik komponentais, bet ir savo paskirtimi. Jeigu standartinės „Ford Mustang“ versijos yra orientuotos į važinėjimus po bendro naudojimo kelius, tai „GT350“ yra orientuota į smagius pasivažinėjimus lenktynių trasoje.
Ford Mustang GT350
Palyginus su standartiniu  modeliu, „GT350“ turi 35 milimetrais praplatintą ratų provėžą, 25 milimetrais sužemintą pakabą, daugybę naujų kėbulo detalių, kurios pagerina aerodinamiką ir automobilio stabilumą posūkiuose. Tačiau daugelio automanų dėmesį patraukė į „GT350“ montuojamas variklis.
Tai 5.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis agregatas, kuris išvysto 530 arklio galių esant 7500 aps/min. ir 581 Nm sukimo momentą esant 4750 aps/min. Kadangi tai yra pats svarbiausias naujojo „Ford Mustang“ komponentas, dabar pažvelgsime į šio galiūno surinkimo procesą, kuriame dalyvauja tik patys kruopščiausi „Ford“ specialistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Mustang GT350


O viskas prasideda nuo variklio guolių ir alkūninio veleno sumontavimo.

Ford Mustang GT350


Sekantis žingsnis - stūmokliai.

Ford Mustang GT350


Pirmasis žvilgsnis į cilindrų „galvą“.

Ford Mustang GT350


Sumontavus cilindrų galvą, prie variklio dirbantis specialistas įdiegia kumštelinį veleną.

Ford Mustang GT350


Daugeliui pažįstamas vaizdas - uždedama paskirstymo grandinė.

Ford Mustang GT350


Kiekvieną variklį apžiūri du specialistai, kurie įvertina surinkto variklio būklę ir įsitikina, jog jis gali būti siunčiamas į bandymų poligoną.

Ford Mustang GT350


Kiekvienas variklis privalo praeiti specialų ištvermės testą. Šie du darbuotojai įsitikina ar užvestas variklis neskleidžia pašalinių garsų ir vibracijų.

Ford Mustang GT350


Ir paskutinis potėpis - speciali lentelė su užrašu, kuriame išvysite variklį surinkusio žmogaus vardą ir pavardę.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų