Lietuvos vežėjai skundžiasi, jog dėl leistino svorio apribojimų prarandantys milijonus litų ir negalintys konkuruoti su užsienio transportininkais. Susisiekimo ministerija žada didinti leistiną svorio limitą, tačiau kai kuriems kroviniams, pavyzdžiui, medienai, bus nustatomi specialūs maršrutai.
Pavyzdžiui, Latvijoje miškovežiais leidžiama vežti 52 tonas, tuo tarpu Lietuvoje – 40 tonų.
Anksčiau miškovežiai sverdavo apie 13 tonų, o šiuo metu transporto priemonės svoris su krautuvu siekia 20 tonų ir dėl to trečdaliu sumažėjo vežamos medienos kiekis.
Lietuvoje leistiną svorį padidinus iki 48 tonų, kasmet vežant medieną būtų sutaupoma 80 000 reisų, o kuro - 50 000 tonų. Privačių miškų urėdijos skaičiavimais, dėl pustuščių miškovežių Lietuvos medienos pervežėjai kasmet praranda apie 40 ml. litų. Jeigu leistiną norma padidintų 9 tonomis, tuomet transporto priemonės galėtų gabenti 20-30 proc. daugiau medienos.
Susisiekimo ministerija žada inicijuoti kelių priežiūros įstatymo pataisas ir siūlyti leistiną svorio normą padidinti iki 48 tonų, tačiau tokius krovinius galima vežti tik iš anksto suderintais maršrutais, o ne bet kuriais keliais.