Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
nu tikri jus abeliai latvijos keliai jiems blogi ir del svorio kabinas jus nuvarykit i skandinavija ir pazekit kaip dedes dirba su zymiai didesniom furom ir miskoveziais ir kelius jie normaliai tvarko negu musu lietuva juos plauna o jus patylekyt
nebent tau tik toki leidima isduot asile o del biranciu siuksliu tai tie vairuotojai tokie patys kaip seimo narys ANTANAS NEDZINSKAS aisku tau
niekaip nesuprantu kaip galiu lauzyti kelius su miskoveziu 48 tonu, jeigu turiu 7 asis, kur kiekvienai asiai tenka tik iki 7 tonu apkrova. Tuo tarpu keleivinio autobuso varomosios asies apkrova siekia iki 11.5 tonos. Tai pamastykim is kur tos provezos.
Padidins tą svorį tai tegu didina,tik ar keliai atlaikys :D Jeigu žieminės padangos su dygliukais kelius "griauna" jau :DDD
ir taip verkia kad keliai nepritaikyti tokiems svoriams .JEI tiltas nugriuna irgi svoriai kalti.O dabar staiga keliai atsparus svoriams pasidare.STEBUKLU salis ta Lietuva.O Latvija ne rodiklis nes ten normaliu keliu nera.KODEL neziuri i Austrija ,VOkietija
Galima padidinti nors ir iki 80 t ar net 100 t, tačiau reikėtų nustatyti tik tam tikrus maršrutus. Neleisti važiuoti autostradomis. Mieste taip pat tik aplinkeliais. O dabar kai pravažiuoja miškovežis, kad ir tuščias, tačiau iš jo priekabos, papūtus vėjui ir ant posūkio, kai pasipila šakos, žemės, medžių žievės tiesiai tau ant automobilio - menkas malonumas.
cia biznis, nieko asmenisko
cia biznis, nieko asmenisko
Ir tai baisus keliai, dabar dar didina apkrovas. Veliau vogs pinigelius kelius taisydami. Bizniukas
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų