Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tai bus ne pirmas kartas, kai kas nors nusprendžia pademonstruoti koks greitas yra Formulės 1 bolidas ir kokie lėti, palyginus su Formulė 1, yra bendro naudojimo keliams skirti automobiliai.
Automobilių gamintojai norėdama pademonstruoti savo gaminamų modelių pranašumą, susikrauna daiktus ir keliauja į Niurburgringą. Tačiau norint parodyti akceleracijos skirtumą tarp Formulės 1 bolido ir „McLaren 650S“, reikia surasti kitą lenktynių trasą, kurioje būtų pakankamai ilga tiesioji.
Kaip bebūtų keista, tačiau per pastaruosius dvidešimt metų bendro naudojimo keliams skirti automobiliai pagreitėjo, o tuo tarpu 6 cilindrų benzininius variklius turintys Formulės 1 bolidai sulėtėjo. Tad, jeigu šalia Formulės 1 pastatytume „Bugatti Veyron“ ar „Koenigsegg Agera R“ pranašumą tikrai turėtų ne milijonus kainuojantis bolidas.
Tai bus ne pirmas kartas, kai kas nors nusprendžia pademonstruoti koks greitas yra Formulės 1 bolidas ir kokie lėti, palyginus su Formulė 1, yra bendro naudojimo keliams skirti automobiliai.
Automobilių gamintojai norėdama pademonstruoti savo gaminamų modelių pranašumą, susikrauna daiktus ir keliauja į Niurburgringą. Tačiau norint parodyti akceleracijos skirtumą tarp Formulės 1 bolido ir „McLaren 650S“, reikia surasti kitą lenktynių trasą, kurioje būtų pakankamai ilga tiesioji.
Kaip bebūtų keista, tačiau per pastaruosius dvidešimt metų bendro naudojimo keliams skirti automobiliai pagreitėjo, o tuo tarpu 6 cilindrų benzininius variklius turintys Formulės 1 bolidai sulėtėjo. Tad, jeigu šalia Formulės 1 pastatytume „Bugatti Veyron“ ar „Koenigsegg Agera R“ pranašumą tikrai turėtų ne milijonus kainuojantis bolidas.