Frankfurto automobilių parodoje „Ford“ pademonstravo, kad stebėtinų taupumo ir taršos rodiklių galima pasiekti naudojant ir įprastas technologijas.
Šalia mūsų jau aprašyto „Evos“ koncepto ir kitų įdomių ir ryškių modelių „Ford“ stende Frankfurte stovi ir iš pirmo žvilgsnio visiškai eilinis „Focus“, tačiau jis yra pats taupiausias automobilis per visą kompanijos istoriją. Toks „Focus“ šimtui kilometrų kelio sunaudoja 3,4 l. degalų, o „Fiesta“ su tokiu pačiu varikliu – tik 3,3 litro.
Po variklio dangčiu čia nėra jokių hibridinių technologijų, o tik modernus XXI a. vidaus degimo variklis. Po „Focus ECOnetic“ ir „Fiesta ECOnetic“ variklių dangčiais montuojami 1,6 litro darbo tūrio dyzeliniai motorai. „Focus“ modelyje motoro galia siekia 105 a.g., o „Fiesta“ – 95 a.g. Šie varikliai dirba kartu su naujos kartos „Start/Stop“ sistema.
„Šis serijinės „ECOnetic“ versijos bus ne tik stebėtinai taupios, bet dar leis džiaugtis ir vairavimo procesu. Dar prieš keletą metų atrodė, kad tai yra neįmanoma.“ – sakė „Ford“ europinio padalinio strategijos, ir elektrifikacijos padalinio menedžeris Tilo Seibertas.
Toks „Focus“ šimtui kilometrų kelio sunaudoja 3,4 l. degalų. (nuotr. Gamintojo)