• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Frankfurto automobilių parodoje „Ford“ pademonstravo, kad stebėtinų taupumo ir taršos rodiklių galima pasiekti naudojant ir įprastas technologijas.

REKLAMA
REKLAMA

Šalia mūsų jau aprašyto „Evos“ koncepto ir kitų įdomių ir ryškių modelių „Ford“ stende Frankfurte stovi ir iš pirmo žvilgsnio visiškai eilinis „Focus“, tačiau jis yra pats taupiausias automobilis per visą kompanijos istoriją. Toks „Focus“ šimtui kilometrų kelio sunaudoja 3,4 l. degalų, o „Fiesta“ su tokiu pačiu varikliu – tik 3,3 litro.

REKLAMA

Po variklio dangčiu čia nėra jokių hibridinių technologijų, o tik modernus XXI a. vidaus degimo variklis. Po „Focus ECOnetic“ ir „Fiesta ECOnetic“ variklių dangčiais montuojami 1,6 litro darbo tūrio dyzeliniai motorai. „Focus“ modelyje motoro galia siekia 105 a.g., o „Fiesta“ – 95 a.g. Šie varikliai dirba kartu su naujos kartos „Start/Stop“ sistema.

REKLAMA
REKLAMA

„Šis serijinės „ECOnetic“ versijos bus ne tik stebėtinai taupios, bet dar leis džiaugtis ir vairavimo procesu. Dar prieš keletą metų atrodė, kad tai yra neįmanoma.“ – sakė „Ford“ europinio padalinio strategijos, ir elektrifikacijos padalinio menedžeris Tilo Seibertas.

Toks „Focus“ šimtui kilometrų kelio sunaudoja 3,4 l. degalų. (nuotr. Gamintojo)Toks „Focus“ šimtui kilometrų kelio sunaudoja 3,4 l. degalų. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų