• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Frankfurtas, Vokietija, rugsėjo 26 d. Koncernas „Ford” Frankfurto automobilių parodoje pristatęs įdomiausių technologinių, koncepcijų naujovių bei naujų automobilių modelių, pateikia dar vieną netikėtumą - elektrinį dviratį, gerokai išsiskirianti tarp kitų dviračių transporto priemonių.


„Ford“ elektrinis dviratis – akivaizdus įrodymas, kad dviratį išrasti vis dar įmanoma, o išskirtinis „Ford“ dizainas puikiai tinka ne tik automobiliams. Šiame debiutante suderinta pati naujausia Formulėje 1 išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ e-dviratis nuvažiuoja 85 km. – šiuolaikiniame urbanizuotame pasaulyje tai didelis žingsnis į priekį.
„Ford“ e-dviračio koncepciniame modelyje matome ir visą spektrą „Ford“ elektra varomiems modeliams sukurtų patobulinimų. Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie e-dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.
„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad e-dviračių rinka auga labai greitai,“ – sakė Axel Wilke, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. „Manome, kad e-dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti - jau dabar vis daugiau žmonių e-dviračiais važiuoja į darbą ir atgal“.
Vyrams ir moterims

„Ford“ e-dviratis buvo kuriamas atsižvelgiant į itin populiarią koncerno Gyvenimo būdo kolekcijos produktų koncepciją. Kaip ir kiti Gyvenimo būdo kolekcijos produktai, „Ford“ elektrinis dviratis vienodai tinka ir patinka tiek vyrams, tiek moterims.
Pagrindinis e-dviračio dizaino akcentas – trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio – anglies juodumo ir šviesaus - aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg, tačiau nepaprastai tvirtas. Ratai su V formos stipinais tarsi susilieja su rėmu, pavarų sistema paslėpta nuo akių.


Naujausia technologija

E-dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto Li-on akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir Formulėje 1 naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – sensoriai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.
Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą - ekonominį, komforto ar sporto.
„Ford“ e-dviračio varomoji sistema sudaryta iš pažangiausių elementų, tarp kurių „Shimano Alfine“ 11-os bėgių pavarų mechanizmas ir 2012 m. „Shimano Rapidfire“ perjungėjo rankenėlės. Vietoj tradicinės grandinės įmontuota diržo „Carbon Belt Drive“ sistema, kuri yra švaresnė, lengvesnė ir greičiau transformuoja energiją.


Techninės specifikacijos:
Varomoji sistema:
Maksimali nominali variklio jėga - 350W
Elektra - 3V-250W
Palaikymas -  iki 25 km./val.
Pavarų mechanizmas – planetarinės pavaros
Integruota sensorinė technologija
Baterija:
Elemento tipas – „Lithium-ion“ akumuliatorius
Elektra – 340Wh, 36V, 9,4Ah
Pakrovimas – 1000 įkrovimų, 80 proc. pakartotinas pajėgumas
BMS (Baterijos valdymo sistema) apsaugo nuo visiško išsikrovimo
Pakrovimo laikas – 80 proc. po 2 valandų, 100 proc. po 3-4 valandų (kambario temperatūroje)
Atstumas: iki 85 km.
Temperatūra: nuo -20 C iki +60 C.
Pakrovėjas:
Ypatingai mažas bateriją prijungiantis prie pagrindinio tinklo elementas.
Elektronika, sekanti, kad nebūtų perkrovos, per didelės įtampos, perkaitimo ir trumpojo jungimo.
Reguliatoriaus funkcijos:
Foninis apšvietimas su sensorine sistema
Energiją taupantis automatinis miego režimas
Diagnozavimo funkcija su defektų įvardijimų ekrane
Režimai: ekonominis, komforto, sporto
Ekrano informacija: galimas nuvažiuoti atstumas nepakrovus baterijos, baterijos būsena, greitis, laikas, nuvažiuotas atstumas, didžiausias greitis, vidutinis greitis, atstumas iš viso, paslaugos priminimas, sistemų būsena, režimai
Dviračio komponentai:
Ratai –  „Mavic Elipse“ juodo aliuminio
Padangos – juodos „Continental Ultra Sport“
Pedalai – „Wellgo LU-C27G“, sidabriniai/juodi
Vairas – pagamintas pagal užsakymą, juodas
Balnelis – „Selle Italia SLR XC“
Stabdžiai – „Avid Elixir 5 „ visiškai hidrauliniai, 185 mm, balti

Frankfurtas, Vokietija, rugsėjo 26 d. Koncernas „Ford” Frankfurto automobilių parodoje pristatęs įdomiausių technologinių, koncepcijų naujovių bei naujų automobilių modelių, pateikia dar vieną netikėtumą - elektrinį dviratį, gerokai išsiskirianti tarp kitų dviračių transporto priemonių.


„Ford“ elektrinis dviratis – akivaizdus įrodymas, kad dviratį išrasti vis dar įmanoma, o išskirtinis „Ford“ dizainas puikiai tinka ne tik automobiliams. Šiame debiutante suderinta pati naujausia Formulėje 1 išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ e-dviratis nuvažiuoja 85 km. – šiuolaikiniame urbanizuotame pasaulyje tai didelis žingsnis į priekį.
„Ford“ e-dviračio koncepciniame modelyje matome ir visą spektrą „Ford“ elektra varomiems modeliams sukurtų patobulinimų. Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie e-dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.
„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad e-dviračių rinka auga labai greitai,“ – sakė Axel Wilke, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. „Manome, kad e-dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti - jau dabar vis daugiau žmonių e-dviračiais važiuoja į darbą ir atgal“.
Vyrams ir moterims

„Ford“ e-dviratis buvo kuriamas atsižvelgiant į itin populiarią koncerno Gyvenimo būdo kolekcijos produktų koncepciją. Kaip ir kiti Gyvenimo būdo kolekcijos produktai, „Ford“ elektrinis dviratis vienodai tinka ir patinka tiek vyrams, tiek moterims.
Pagrindinis e-dviračio dizaino akcentas – trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio – anglies juodumo ir šviesaus - aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg, tačiau nepaprastai tvirtas. Ratai su V formos stipinais tarsi susilieja su rėmu, pavarų sistema paslėpta nuo akių.


Naujausia technologija

E-dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto Li-on akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir Formulėje 1 naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – sensoriai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.
Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą - ekonominį, komforto ar sporto.
„Ford“ e-dviračio varomoji sistema sudaryta iš pažangiausių elementų, tarp kurių „Shimano Alfine“ 11-os bėgių pavarų mechanizmas ir 2012 m. „Shimano Rapidfire“ perjungėjo rankenėlės. Vietoj tradicinės grandinės įmontuota diržo „Carbon Belt Drive“ sistema, kuri yra švaresnė, lengvesnė ir greičiau transformuoja energiją.


Techninės specifikacijos:
Varomoji sistema:
Maksimali nominali variklio jėga - 350W
Elektra - 3V-250W
Palaikymas -  iki 25 km./val.
Pavarų mechanizmas – planetarinės pavaros
Integruota sensorinė technologija
Baterija:
Elemento tipas – „Lithium-ion“ akumuliatorius
Elektra – 340Wh, 36V, 9,4Ah
Pakrovimas – 1000 įkrovimų, 80 proc. pakartotinas pajėgumas
BMS (Baterijos valdymo sistema) apsaugo nuo visiško išsikrovimo
Pakrovimo laikas – 80 proc. po 2 valandų, 100 proc. po 3-4 valandų (kambario temperatūroje)
Atstumas: iki 85 km.
Temperatūra: nuo -20 C iki +60 C.
Pakrovėjas:
Ypatingai mažas bateriją prijungiantis prie pagrindinio tinklo elementas.
Elektronika, sekanti, kad nebūtų perkrovos, per didelės įtampos, perkaitimo ir trumpojo jungimo.
Reguliatoriaus funkcijos:
Foninis apšvietimas su sensorine sistema
Energiją taupantis automatinis miego režimas
Diagnozavimo funkcija su defektų įvardijimų ekrane
Režimai: ekonominis, komforto, sporto
Ekrano informacija: galimas nuvažiuoti atstumas nepakrovus baterijos, baterijos būsena, greitis, laikas, nuvažiuotas atstumas, didžiausias greitis, vidutinis greitis, atstumas iš viso, paslaugos priminimas, sistemų būsena, režimai
Dviračio komponentai:
Ratai –  „Mavic Elipse“ juodo aliuminio
Padangos – juodos „Continental Ultra Sport“
Pedalai – „Wellgo LU-C27G“, sidabriniai/juodi
Vairas – pagamintas pagal užsakymą, juodas
Balnelis – „Selle Italia SLR XC“
Stabdžiai – „Avid Elixir 5 „ visiškai hidrauliniai, 185 mm, balti

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų