Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Frankfurtas, Vokietija, rugsėjo 26 d. Koncernas „Ford” Frankfurto automobilių parodoje pristatęs įdomiausių technologinių, koncepcijų naujovių bei naujų automobilių modelių, pateikia dar vieną netikėtumą - elektrinį dviratį, gerokai išsiskirianti tarp kitų dviračių transporto priemonių.
„Ford“ elektrinis dviratis – akivaizdus įrodymas, kad dviratį išrasti vis dar įmanoma, o išskirtinis „Ford“ dizainas puikiai tinka ne tik automobiliams. Šiame debiutante suderinta pati naujausia Formulėje 1 išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ e-dviratis nuvažiuoja 85 km. – šiuolaikiniame urbanizuotame pasaulyje tai didelis žingsnis į priekį.
„Ford“ e-dviračio koncepciniame modelyje matome ir visą spektrą „Ford“ elektra varomiems modeliams sukurtų patobulinimų. Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie e-dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.
„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad e-dviračių rinka auga labai greitai,“ – sakė Axel Wilke, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. „Manome, kad e-dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti - jau dabar vis daugiau žmonių e-dviračiais važiuoja į darbą ir atgal“.
Vyrams ir moterims
„Ford“ e-dviratis buvo kuriamas atsižvelgiant į itin populiarią koncerno Gyvenimo būdo kolekcijos produktų koncepciją. Kaip ir kiti Gyvenimo būdo kolekcijos produktai, „Ford“ elektrinis dviratis vienodai tinka ir patinka tiek vyrams, tiek moterims.
Pagrindinis e-dviračio dizaino akcentas – trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio – anglies juodumo ir šviesaus - aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg, tačiau nepaprastai tvirtas. Ratai su V formos stipinais tarsi susilieja su rėmu, pavarų sistema paslėpta nuo akių.
Naujausia technologija
E-dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto Li-on akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir Formulėje 1 naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – sensoriai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.
Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą - ekonominį, komforto ar sporto.
„Ford“ e-dviračio varomoji sistema sudaryta iš pažangiausių elementų, tarp kurių „Shimano Alfine“ 11-os bėgių pavarų mechanizmas ir 2012 m. „Shimano Rapidfire“ perjungėjo rankenėlės. Vietoj tradicinės grandinės įmontuota diržo „Carbon Belt Drive“ sistema, kuri yra švaresnė, lengvesnė ir greičiau transformuoja energiją.
Techninės specifikacijos:
Varomoji sistema:
Maksimali nominali variklio jėga - 350W
Elektra - 3V-250W
Palaikymas - iki 25 km./val.
Pavarų mechanizmas – planetarinės pavaros
Integruota sensorinė technologija
Baterija:
Elemento tipas – „Lithium-ion“ akumuliatorius
Elektra – 340Wh, 36V, 9,4Ah
Pakrovimas – 1000 įkrovimų, 80 proc. pakartotinas pajėgumas
BMS (Baterijos valdymo sistema) apsaugo nuo visiško išsikrovimo
Pakrovimo laikas – 80 proc. po 2 valandų, 100 proc. po 3-4 valandų (kambario temperatūroje)
Atstumas: iki 85 km.
Temperatūra: nuo -20 C iki +60 C.
Pakrovėjas:
Ypatingai mažas bateriją prijungiantis prie pagrindinio tinklo elementas.
Elektronika, sekanti, kad nebūtų perkrovos, per didelės įtampos, perkaitimo ir trumpojo jungimo.
Reguliatoriaus funkcijos:
Foninis apšvietimas su sensorine sistema
Energiją taupantis automatinis miego režimas
Diagnozavimo funkcija su defektų įvardijimų ekrane
Režimai: ekonominis, komforto, sporto
Ekrano informacija: galimas nuvažiuoti atstumas nepakrovus baterijos, baterijos būsena, greitis, laikas, nuvažiuotas atstumas, didžiausias greitis, vidutinis greitis, atstumas iš viso, paslaugos priminimas, sistemų būsena, režimai
Dviračio komponentai:
Ratai – „Mavic Elipse“ juodo aliuminio
Padangos – juodos „Continental Ultra Sport“
Pedalai – „Wellgo LU-C27G“, sidabriniai/juodi
Vairas – pagamintas pagal užsakymą, juodas
Balnelis – „Selle Italia SLR XC“
Stabdžiai – „Avid Elixir 5 „ visiškai hidrauliniai, 185 mm, balti
Frankfurtas, Vokietija, rugsėjo 26 d. Koncernas „Ford” Frankfurto automobilių parodoje pristatęs įdomiausių technologinių, koncepcijų naujovių bei naujų automobilių modelių, pateikia dar vieną netikėtumą - elektrinį dviratį, gerokai išsiskirianti tarp kitų dviračių transporto priemonių.
„Ford“ elektrinis dviratis – akivaizdus įrodymas, kad dviratį išrasti vis dar įmanoma, o išskirtinis „Ford“ dizainas puikiai tinka ne tik automobiliams. Šiame debiutante suderinta pati naujausia Formulėje 1 išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ e-dviratis nuvažiuoja 85 km. – šiuolaikiniame urbanizuotame pasaulyje tai didelis žingsnis į priekį.
„Ford“ e-dviračio koncepciniame modelyje matome ir visą spektrą „Ford“ elektra varomiems modeliams sukurtų patobulinimų. Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie e-dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.
„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad e-dviračių rinka auga labai greitai,“ – sakė Axel Wilke, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. „Manome, kad e-dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti - jau dabar vis daugiau žmonių e-dviračiais važiuoja į darbą ir atgal“.
Vyrams ir moterims
„Ford“ e-dviratis buvo kuriamas atsižvelgiant į itin populiarią koncerno Gyvenimo būdo kolekcijos produktų koncepciją. Kaip ir kiti Gyvenimo būdo kolekcijos produktai, „Ford“ elektrinis dviratis vienodai tinka ir patinka tiek vyrams, tiek moterims.
Pagrindinis e-dviračio dizaino akcentas – trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio – anglies juodumo ir šviesaus - aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg, tačiau nepaprastai tvirtas. Ratai su V formos stipinais tarsi susilieja su rėmu, pavarų sistema paslėpta nuo akių.
Naujausia technologija
E-dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto Li-on akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir Formulėje 1 naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – sensoriai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.
Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą - ekonominį, komforto ar sporto.
„Ford“ e-dviračio varomoji sistema sudaryta iš pažangiausių elementų, tarp kurių „Shimano Alfine“ 11-os bėgių pavarų mechanizmas ir 2012 m. „Shimano Rapidfire“ perjungėjo rankenėlės. Vietoj tradicinės grandinės įmontuota diržo „Carbon Belt Drive“ sistema, kuri yra švaresnė, lengvesnė ir greičiau transformuoja energiją.
Techninės specifikacijos:
Varomoji sistema:
Maksimali nominali variklio jėga - 350W
Elektra - 3V-250W
Palaikymas - iki 25 km./val.
Pavarų mechanizmas – planetarinės pavaros
Integruota sensorinė technologija
Baterija:
Elemento tipas – „Lithium-ion“ akumuliatorius
Elektra – 340Wh, 36V, 9,4Ah
Pakrovimas – 1000 įkrovimų, 80 proc. pakartotinas pajėgumas
BMS (Baterijos valdymo sistema) apsaugo nuo visiško išsikrovimo
Pakrovimo laikas – 80 proc. po 2 valandų, 100 proc. po 3-4 valandų (kambario temperatūroje)
Atstumas: iki 85 km.
Temperatūra: nuo -20 C iki +60 C.
Pakrovėjas:
Ypatingai mažas bateriją prijungiantis prie pagrindinio tinklo elementas.
Elektronika, sekanti, kad nebūtų perkrovos, per didelės įtampos, perkaitimo ir trumpojo jungimo.
Reguliatoriaus funkcijos:
Foninis apšvietimas su sensorine sistema
Energiją taupantis automatinis miego režimas
Diagnozavimo funkcija su defektų įvardijimų ekrane
Režimai: ekonominis, komforto, sporto
Ekrano informacija: galimas nuvažiuoti atstumas nepakrovus baterijos, baterijos būsena, greitis, laikas, nuvažiuotas atstumas, didžiausias greitis, vidutinis greitis, atstumas iš viso, paslaugos priminimas, sistemų būsena, režimai
Dviračio komponentai:
Ratai – „Mavic Elipse“ juodo aliuminio
Padangos – juodos „Continental Ultra Sport“
Pedalai – „Wellgo LU-C27G“, sidabriniai/juodi
Vairas – pagamintas pagal užsakymą, juodas
Balnelis – „Selle Italia SLR XC“
Stabdžiai – „Avid Elixir 5 „ visiškai hidrauliniai, 185 mm, balti