Per naktį FIA nepavyko rasti kompromiso dėl variklio darbo, apipučiant galinį sparną, kuris patenkintų visas komandas.
FIA atliko derybas su variklių gamintojais ir ekipų atstovais, išanalizavo variklio darbo režimus iki apipučiamų difuzorių atsiradimo ir atšaukė vakarykštę direktyvą (50% apribojimas), kuri, pagal varžovus, suteikė rimtą pranašumą Renault klientams, tarp jų ir „Red Bull Racing“.
Kol kas nuspręsta sugrįžti prie pirmos apribojimų versijos – išmetamųjų dujų srautas neturi viršyti 10% nuo maksimalios reikšmės, atleidus koją nuo greičio pedalo. Dėl patikimumo Mercedes varikliams ir toliau leidžiama palikti degimą per pusę cilindro, esant nulinei droselio padėčiai, kad galima būtų sumažinti spaudimą karteryje.
Prieš laisvą šeštadienio treniruotę Christianas Horneris ir Adrianas Newey lankėsi pas Charlie Whitingą. Yra tikimybė, kad bus pateikti protestai.