Kartu su elektros motorai atkeliauja ir šūsnis naujų pagalbinių sistemų bei technologijų, kurias automobilių entuziastai turės išmokti atmintai. Norite pavyzdžio? Mielai.
„RAC-e“ arba jeigu išverstume iš „Ferrari“ inžinierių kalbos – „Rotation Axis Control Electric“. Dar kartą pasinaudoję vertėju sužinome, jog tai – sumani sukimo paskirstymo sistema ir kinetinio motoro-generatoriaus „MGU-K“ modulis viename. Akivaizdi Formulės 1 įtaka.
Vidaus degimo variklis sugeba išvystyti 769 arklio galias. Tuo tarpu elektros motorų trio iš savęs išspaudžia papildomus 216 AG. Pasinaudojame skaičiuotuvu – turime 986 arklio galias. Ne akiai mielos 1000 AG, bet žinant Italijos automobilių gamintojus, juos šis rezultatas tikrai tenkina.
Dėka elektros motorų ir efektyviai veikiančios hibridinės pavaros, naujasis „Ferrari“ kūrinys iki 100 km/val. spurtuoja vos per 2,5 sekundės, iki 200 km/val. įsibėgės per kvapą gniaužiančias 6,9 sekundės ir horizonte atsiradus pakankamai ilgai tiesiajai – pasieks 341 km/val. maksimalų greitį.
Bene didžiausias hibridinės pavaros pranašumas – galimybė važiuoti naudojant tik elektros energiją. Net nebandykite galvoti, jog su „SF90“ galėsite iš Vilniaus į Klaipėdą nuvažiuoti naudodami tik elektros energiją – apie tai dar tik galite pasvajoti. Vis dėlto, pravažiuoti pro centrinę miesto dalį tikrai galėsite. Iš tiesų, „SF90“ naudodamas elektros energiją nuvažiuos maždaug 25 kilometrus. Žvelgiant iš kitos, optimistinės pusės, šis „Ferrari“ naudodamas tik elektros energiją galės įsibėgėti iki 135 km/val, tad turėdami pakankamai daug noro, galėsite gąsdinti bet kurį „Nissan Leaf“ vairuotoją.
Pereikime prie „Ferrari“ inžinerinio sumanumo aerodinamikos srityje. Italų bendrovės atstovai tikina, jog „SF90“ važiuodama 250 km/val. greičiu generuoja net 390 kilogramų prispaudžiamąją jėgą. Kiekvienas elementas, nuolydis ar aptakumas turi itin svarbią paskirtį, ir tai akivaizdu, ypač žvelgiant į galinę dalį, kurioje buvo sumontuotas dviejų dalių galinis spoileris. Pastarasis veikia ne tik kaip papildomas automobilio stabdis, bet ir kaip elementas, leidžiantis kaip įmanoma stipriau prispausti galinę „SF90“ dalį prie važiuojamosios dalies.
Interjere – vyrauja absoliutus minimalizmas. Pirmą kartą „Ferrari“ automobilių istorijoje, jame nesurasite ne vieno fizinio mygtuko. Juos pakeitė lietimui jautrūs prietaisai, kurie valdo absoliučiai visas „SF90“ funkcijas. Nuo oro kondicionieriaus darbo iki važiavimo režimo keitimų, o tai – šiek tiek neramina, nes pasaulyje iki šiol nėra ne vieno automobilio, kuriame sumontuoti lietimui jautrūs ekranai pasiūlytų geresnį funkcionalumą negu fiziniai mygtukai.
Ir pabaigai – tai nėra pilnavertis „La'Ferrari“ įpėdinis. Pakankamai kuklioje „Ferrari“ modelių hierarchijoje „SF90“ stovi aukščiau už idiotiškai greitą „812 Superfast“, bet esant reikalui ant kelių klauptųsi prieš „La'Ferrari“, kurio pamaina pasirodys 2022 metais.