Vokietijos automobilių gamybos kompanijos nusprendė atšaukti automobilius po atlikto tyrimo, kuris buvo pradėtas reaguojant į „Volkswagen“ dyzelinių automobilių taršos skandalą. Šio pastaraisiais mėnesiais atlikto tyrimo metu buvo matuojamas visų Vokietijoje vairuojamų modelių taršos lygis. Tyrimo rezultatus vėliau penktadienį paskelbs Vokietijos transporto ministerija.
Minėto šaltinio teigimu, kompanijoms nurodyta pakoreguoti prietaisus, kurie išjungia esant tam tikrai temperatūrai išjungia sistemas, iš automobilio dujų išmetimo sistemos pašalinančias kenksmingą azoto dioksidą.
Šios sistemos yra išjungiamos esant žemai temperatūrai siekiant apsaugoti variklį ir užkristi kelią galimai avarijai. Tai daryti leidžia ES reglamentai. Kol kas neaišku, ar kai kurie automobilių gamintojai nepasinaudojo galiojančią tvarką apeiti taršos taisykles.
Savaitraštis „Der Spiegel“ skelbia, kad šią technologiją sukūrė Vokietijos automobilių dalių gamintoja „Bosch“. Nei su „Volkswagen“, kuriai priklauso tokie prekių ženklai, kaip „Volkswagen“, „Audi“ ir „Porsche“, nei JAV milžinės „General Motors“ antrinės bendrovės „Opel“ susisiekti nepavyko.
Savo ruožtu agentūrai AFP susiejus su „Daimler“, kuriai priklauso „Mercedes-Benz“, atstovu, šis atsisakė komentuoti „spekuliacijų“. Verta paminėti, kad šis naujausias neatitikimas skiriasi nuo pernai kilusio „Volkswagen“ skandalo, kuomet buvo išsiaiškinta, kad kompanija klastojo savo dyzelinių automobilių taršos bandymų rezultatus.
Bendrovė pernai rugsėjį pripažino, kad 11 mln. dyzelinių automobilių įdiegė specialią programinę įrangą, kuri iškraipo taršos duomenis.