Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Hibridiniai automobiliai yra populiarūs ne tik Japonijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. „Toyota Motor Europe“ padalinio vadovas Didier Leroy tikina, kad hibridinius automobilius po truputėlį pamilsta ir europiečiai.
Griežtėjant išmetamųjų dujų emisijų reikalavimams, vis daugiau europiečių pasirenka automobilį ne su benzininiu ar dyzeliniu varikliu, bet su hibridine jėgaine. Prie augančio hibridinių automobilių populiarumo prisidėjo įmonės, kurios pirkdamos naujus automobilius atsižvelgia į išmetamųjų dujų emisijas.
Didier Leroy teigia, kad hibridiniai automobiliai padėjo padidinti „Toyota“ automobilių rinkos dalį nuo 6 iki 6.9 procento. Didžiausia „Toyota“ rinka išlieka Rusija. Vienoje didžiausių rinkų Europoje, japoniški automobiliai užima 6.1 procento rinkos.
Nors naujų automobilių rinka Europoje dar tik pradeda atsigauti, tačiau „Toyota“ gamyklos D.Britanijoje, Turkijoje ir Prancūzijoje dirba visu pajėgumu.
Hibridiniai automobiliai yra populiarūs ne tik Japonijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. „Toyota Motor Europe“ padalinio vadovas Didier Leroy tikina, kad hibridinius automobilius po truputėlį pamilsta ir europiečiai.
Griežtėjant išmetamųjų dujų emisijų reikalavimams, vis daugiau europiečių pasirenka automobilį ne su benzininiu ar dyzeliniu varikliu, bet su hibridine jėgaine. Prie augančio hibridinių automobilių populiarumo prisidėjo įmonės, kurios pirkdamos naujus automobilius atsižvelgia į išmetamųjų dujų emisijas.
Didier Leroy teigia, kad hibridiniai automobiliai padėjo padidinti „Toyota“ automobilių rinkos dalį nuo 6 iki 6.9 procento. Didžiausia „Toyota“ rinka išlieka Rusija. Vienoje didžiausių rinkų Europoje, japoniški automobiliai užima 6.1 procento rinkos.
Nors naujų automobilių rinka Europoje dar tik pradeda atsigauti, tačiau „Toyota“ gamyklos D.Britanijoje, Turkijoje ir Prancūzijoje dirba visu pajėgumu.