Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pastarieji metai tarptautinių automobilių parodų organizatoriams nebuvo lengvi. Ypač tų, kuriose kasmet įvyksta naujausių automobilių modelių pristatymai, o į jas atvyksta tūkstančiai žiniasklaidos atstovų iš viso pasaulio.
Jeigu Ženevos arba Frankfurto automobilių parodos visuomet būdavo didžiausių ir įtakingiausių žiniasklaidos kanalų akiratyje, nuo pat 1968-ųjų organizuojama „
Essen Motor Show“ kiekvienais metais, bent jau kai kalbama apie eksponatų skaičių, taip pat nenusileidžia analogams, vykstantiems Ženevoje ar Frankfurte.
Vis dėlto, pandemijos poveikį jaučia ne tik parodos organizatoriai, bet ir dalyviai, kurie kasmet plūsdavo pildyti dalyvio paraišką, jog galėtų pristatyti savo naują projektą arba įmonę, kuri specializuojasi specifine veikla.
Šiemet įvykusi „Essen Motor Show“ savo dydžiu ir eksponatų skaičiumi stengėsi nenusileisti renginiams, įvykusiems praeityje, tačiau net ir pačios rimčiausios pastangos nepadėjo suburti dalyvių skaičių, dėl kurio ši modifikuotų automobilių paroda sugebėtų sudominti gerokai didesnę auditoriją.
Kiekvienais metais parodą aplankantis Deividas, taip pat neslėpė, jog šiemet įvykusį paroda jį nuvylė: „Labai jautėsi pandemijos ribojimai, parodoje buvo eksponuojama per mažai automobilių“, – įspūdžiais dalinasi Deividas.
„Daugumą eksponatų parodoje jau teko matyti. Be to, parodos metu nevyko drifteriams skirti pasivažinėjimai, mažai kas prekiavo automobiliams skirtomis dalimi“, – pasakojimą tęsia Deividas.
„Tiems, kas parodoje lankėsi pirmą kartą, matėsi, jog jiems patinka ką mato, bet man, nuoltiniam parodos lankytojui parodą pavyko apeiti vos per porą valandų, kai anksčiau tai buvo sunku padaryti per vieną dieną“.
Pastarieji metai tarptautinių automobilių parodų organizatoriams nebuvo lengvi. Ypač tų, kuriose kasmet įvyksta naujausių automobilių modelių pristatymai, o į jas atvyksta tūkstančiai žiniasklaidos atstovų iš viso pasaulio.
Jeigu Ženevos arba Frankfurto automobilių parodos visuomet būdavo didžiausių ir įtakingiausių žiniasklaidos kanalų akiratyje, nuo pat 1968-ųjų organizuojama „
Essen Motor Show“ kiekvienais metais, bent jau kai kalbama apie eksponatų skaičių, taip pat nenusileidžia analogams, vykstantiems Ženevoje ar Frankfurte.
Vis dėlto, pandemijos poveikį jaučia ne tik parodos organizatoriai, bet ir dalyviai, kurie kasmet plūsdavo pildyti dalyvio paraišką, jog galėtų pristatyti savo naują projektą arba įmonę, kuri specializuojasi specifine veikla.
Šiemet įvykusi „Essen Motor Show“ savo dydžiu ir eksponatų skaičiumi stengėsi nenusileisti renginiams, įvykusiems praeityje, tačiau net ir pačios rimčiausios pastangos nepadėjo suburti dalyvių skaičių, dėl kurio ši modifikuotų automobilių paroda sugebėtų sudominti gerokai didesnę auditoriją.
Kiekvienais metais parodą aplankantis Deividas, taip pat neslėpė, jog šiemet įvykusį paroda jį nuvylė: „Labai jautėsi pandemijos ribojimai, parodoje buvo eksponuojama per mažai automobilių“, – įspūdžiais dalinasi Deividas.
„Daugumą eksponatų parodoje jau teko matyti. Be to, parodos metu nevyko drifteriams skirti pasivažinėjimai, mažai kas prekiavo automobiliams skirtomis dalimi“, – pasakojimą tęsia Deividas.
„Tiems, kas parodoje lankėsi pirmą kartą, matėsi, jog jiems patinka ką mato, bet man, nuoltiniam parodos lankytojui parodą pavyko apeiti vos per porą valandų, kai anksčiau tai buvo sunku padaryti per vieną dieną“.