Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Na super,man sis Jusu pasisakymas labai patiko.Nors seniai gyvenu ne Lietuvoje,bet gryzus daznokai tenka pamoketi policininkams uz vairavima be sviesu.Paprasciausiai pamirstu jas isijungti.P.V.Adamkus buvo toks didis salininkas svarios gamtos,o si istatyma ,kogero ivede jam vadovaujant,juk sitiek tonu tersalu ismetama i gamta.Dekui uz straipsni.
Visų pirma iš naftos ar jos produktų elektros niekas negamina.......... O Elektrėnuose burbia sau generatoriai, mazutu kūrenami....... :) o mazutas, tavo manymu, iš ko gaunamas?? :) iš vazelino??:))
Nafta - neatsinaujina, ir yra labai vertinga, brangi zaliava, is kurios daugybe dalyku gaminama. Deginti nafta yra tas pats kas deginti pinigus ar kita turta: namus, rubus, daiktu etc. Tik visiskai bukas, toiau savo nosies nematantis zmogelis gali toleruoti toki globalini neukiskuma.
Aitras,
Visų pirma iš naftos ar jos produktų elektros niekas negamina, nes nafta nežmoniškai brangi. Elektra kainuotų gal keturis kartus brangiau nei kūrenant anglį. Visų antra baik vidurinę mokyklą, tada sužinosi, kas yra NVK. Taigi didelių elektrinių NVK paprastai viršija du kartus bet kurio automobilio NVK nes varikliams reikalingos dinaminės savybės, keliančios momentus bet mažinančios vidutinius NVK.
cia tvarkingas 20 metu senumo gal automobilis sunaudoja 1l i valanda ? :DD nes pas mane 1.9 96kw 0.5l i valanda stovint degina..
Ir speju tu jau rasiai apie tas sviesas kazkuriam kitam straipsnyje, ir as tau 100% pritariU ! vazinejom be sviesu ir 70km/h mieste ir buvo SUPER ! o dabar ir su sviesom ir dar susiktu 50km/h ! kuriuo degalu vartojimas, bent man yra kur kas didesnis negu vaziuojant 60 ar 70 km/h ! taip kad lietuvoje aplamai viskas daroma, priesingai, viskas daroma, kad tik pakenkt zmogui, kad tik kazkokiam urodui kisenes prisikist..
BUTENT !!!!!!! px kiek jos yra, o nustot naudot niekaip neiseis, bet nenaudot jos kaip kuro tai reiktu, o vat gal kokia 80% aplink esanciu dalyku be jos jau nebepagaminsi.. taip kad ja palikt reiktu tik kazkam kurti, o ne deginti !
D sneki nesamones. Pakrauti baterijas ir nuvaziuoti 100 km reikia tiek pat energijos kiek jos gaunama deginant nafta vidaus degimo varikliuose, ir dar ivertinus krovino muostolius daugiau. Taip kad reikia sugalvot technologija kuri skaidytu vandeni i vandenili ir deguoni, o po to vel oksiduotu vandenili. Va cia tai energijos atsiras ir jokio pasalinio produkto, jokio isikisimo is sono.
Jau, elektromobilių naudojimas pasauliniu mastu didelės įtakos elektros poreikiui nepadarys. Jei šiandien visi vidaus degimo varikliai būtų pakeisti elektriniais, tai elektros poreikis išaugtų iki 6%. Kadangi elektromobilių pakrovimo laikas ilgas ir jie daugiausia kraunasi naktį, tai šiems elektromobiliams pakrauti jokių naujų elektrinių nereikėtų. Bet elektromobiliai niekada neužims 100% rinkos ir 2020 m. prognozuojamas tik 1% nuo bendro automobilių parko. Taigi elektromobiliai jokios įtakos nei elektros poreikiui nei kainoms nedarys.
Krepšys,
Įtampa priklausomai nuo modelio svyruoja nuo 42 V iki 600V. Bet ta įtampa randasi tokiose vietose, kur net labai didelės avarijos atveju su žmogumi nebūtų kontakto. Be to paliekama ir ta pati atskirta 12 V sistema su tradiciniu akumuliaroriumi. Avarijos atveju numatomas automatinis baterijos išsikrovimas ir t.t. Jau nemažai elektromobilių patyrė dideles avarijas, bet nei vienas neužsidegė ar žmonės per avarijas patyrė elektros šoką. Kitas dalykas, tai tie mėgėjų bandymai perdaryti tradicinius automobilius į elektromobilius. Ten visko gali būti.
Aitras, niekas į baką vandens nepila ir nepils. Turbūt kalbate apie vandenilį. O vandeniliui išgauti reikia tos pačios elektros tik verčiant elektrą į vandenilį dar būna 50% nuostolių. Vėliau vandelį naudojant kaip kurą NVK 25÷50%. Taigi jei vietoj elektros pradėsime žaisti su vandeniliu, tai vietoj 75% NVK geriausiu atveju gausime 25%NVK ir elektros reikės sunaudoti mažiausiai tris kartus daugiau. Taigi važiuoti vandeniliu kainuotų tiek pat, kaip ir benzinu!
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų