Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Interneto platybėse netrūksta vaizdo įrašų, kuriuose demonstruojama „Tesla“ elektromobilių akceleracijos stiprybė. Nesvarbu, ar tai būtų „Lamborghini“ ar sportiškas „AMG“ – „
Tesla“ labai dažnai juos pastatydavo į vietą.
Dabar atėjo metas sužinoti kaip „Tesla Model 3 Performance“ sugebės atsilaikyti prieš naujausią
BMW kūrinį – „BMW i4 M50“. Elektra varoma sedaną.
Laikantis „carwow“ kanalo tradicijų, abudu automobiliai varžėsi ketvirčio ir pusės mylios lenktynėse, o vėliau atliko staigios akceleracijos testus važiuojant 48 km/val. ir 80 km/val. greičiu.
Panašūs, bet ir tuo pačiu skirtingi
„BMW i4“ bus karščiausia 2022 metų naujiena. Šis vokiškas elektromobilis turi padėti pervilioti 3 ar 5 serijos BMW vairuotojus ir tokiu būdu parodyti, jog vokiškų automobilių gamintojas siekia pranokti visus konkurentus.
Šiame bandyme dalyvavusi „M50“ versija – neeilinė. Elektromobilyje esantis jėgos agregatas išvysto 544 arklio galias ir 795 Nm sukimo momentą, tačiau „i4“ sveria net 2215 kilogramų. Teoriškai, tai turėtų pakišti koją šiam sedanui, tačiau galutiniai rezultatai turėtų maloniai nustebinti.
Kiekvienų lenktynių metu BMW ir „Tesla“ demonstravo panašaus pajėgumo akceleraciją. Nors kiekvienas lenktynes laimėdavo BMW, tačiau skirtumas tarp jų buvo vos 0,1 sekundės.
Interneto platybėse netrūksta vaizdo įrašų, kuriuose demonstruojama „Tesla“ elektromobilių akceleracijos stiprybė. Nesvarbu, ar tai būtų „Lamborghini“ ar sportiškas „AMG“ – „
Tesla“ labai dažnai juos pastatydavo į vietą.
Dabar atėjo metas sužinoti kaip „Tesla Model 3 Performance“ sugebės atsilaikyti prieš naujausią
BMW kūrinį – „BMW i4 M50“. Elektra varoma sedaną.
Laikantis „carwow“ kanalo tradicijų, abudu automobiliai varžėsi ketvirčio ir pusės mylios lenktynėse, o vėliau atliko staigios akceleracijos testus važiuojant 48 km/val. ir 80 km/val. greičiu.
Panašūs, bet ir tuo pačiu skirtingi
„BMW i4“ bus karščiausia 2022 metų naujiena. Šis vokiškas elektromobilis turi padėti pervilioti 3 ar 5 serijos BMW vairuotojus ir tokiu būdu parodyti, jog vokiškų automobilių gamintojas siekia pranokti visus konkurentus.
Šiame bandyme dalyvavusi „M50“ versija – neeilinė. Elektromobilyje esantis jėgos agregatas išvysto 544 arklio galias ir 795 Nm sukimo momentą, tačiau „i4“ sveria net 2215 kilogramų. Teoriškai, tai turėtų pakišti koją šiam sedanui, tačiau galutiniai rezultatai turėtų maloniai nustebinti.
Kiekvienų lenktynių metu BMW ir „Tesla“ demonstravo panašaus pajėgumo akceleraciją. Nors kiekvienas lenktynes laimėdavo BMW, tačiau skirtumas tarp jų buvo vos 0,1 sekundės.