Šardžos Al Badajer regione „Range Rover Electric“ susiduria su 50 °C temperatūra ir dideliu drėgnumu. Šios sąlygos itin sudėtingos elektromobiliams, nes reikia derinti baterijų vėsinimą ir keleivių komforto užtikrinimą. „Mūsų testai parodė, kad net ir tokiomis aplinkybėmis elektromobilis išlieka patikimas,“ – sakė „Range Rover“ produktų inžinerijos vadovas Thomas Mülleris.
Vienas iš pagrindinių bandymų etapų – kopimas į 100 metrų aukščio smėlio kalną. Ši užduotis reikalauja ne tik traukos sistemos efektyvumo, bet ir tikslaus sukimo momento valdymo.
Inžinierių teigimu, „Range Rover Electric“ sėkmingai įveikė šį iššūkį penkis kartus be jokių techninių nesklandumų. Tokie rezultatai liudija, kad automobilis sugeba veikti net ir sudėtingiausiose sąlygose.
Bandymai taip pat atskleidė elektromobilio gebėjimą derinti traukos sistemos veikimą su baterijų temperatūros reguliavimu. „Esant tokiam klimatui, labai svarbu užtikrinti, kad automobilis neperkaistų, o energijos naudojimas būtų efektyvus,“ – pridūrė Mülleris.
Šilumos valdymo sistema buvo išbandyta ne tik ekstremaliomis sąlygomis, bet ir įveikiant ilgesnes distancijas, siekiant išlaikyti optimalų našumą.
Nors bandymai dar tęsiasi, šie rezultatai rodo, kad „Range Rover Electric“ yra pasiruošęs susidurti su realiomis vairavimo sąlygomis, kurios dažnai pranoksta įprastus bandymų scenarijus.
Planuojama, kad automobilis rinką pasieks 2025 metais, tapdamas vienu iš pirmųjų prabangių visureigių su pažangiomis elektrinėmis technologijomis.