Automobilis - neatsiejama gyvenimo dalis
Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad didžioji dauguma Lietuvos gyventojų savo gyvenimo neįsivaizduoja be asmeninio automobilio. Tyrimo rezultatais stebėtis nereikėtų, nes tai greičiausia ir patogiausia susisiekimo priemonė. Nesvarbu ar gyvenate didmiestyje ar mažame kaimelyje. Ar automobilis neatsiejama Edgaro gyvenimo dalis? Jis nieko nelaukęs atsakytų - Žinoma!
Betono džiunglėse užaugęs Edgaras su automobiliais bendrauja nuo mažumės. Kitaip negu dauguma jo bendraamžių, kurie automobilius galėjo tik paliesti arba atsisėsti į keleivio sėdynę, Edgaras šiais nuostabiais išradimais džiaugėsi nuo 14 metų.
„Kaip šiandien atsimenu, kai būdamas 14 metų mėgdavau prasukti ratuką pro apylinkes, tačiau tada dar nežinojau kokio automobilio norėčiau“, - priduria Edgaras.
Tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom, kai į vaikino rankas pateko vairuotojo pažymėjimas.
„Net negaliu pasakyti kas, tačiau kažkas pasikeitė.“
Pirmuoju vaikino automobiliu tapo ne „Volkswagen Golf“ ar „Toyota Corolla“, o 3 serijos „BMW“. Klasikinės komponuotės sedanas, kuris daugeliui padeda ištobulinti vairavimo įgūdžius ir suprasti kodėl automobilių entuziastai didesnį dėmesį skiria ne priekiniais, bet galiniais ratais varomiems modeliams.
Nissan'as iš Pajūrio
Nors pirmasis Edgaro automobilis padėjo pakankamai tvirtus pamatus, tačiau gerėjant vairavimo įgūdžiams, automatiškai auga apetitas galingesniam automobiliui. Ieškodamas naujo pirkinio, vaikino dėmesį patraukė ne kitas „BMW“ modelis, bet štai šis „Silvia“, „Nissan Silvia“.
„Ieškodamas naujo automobilio, norėjau, kad jis būtų galingas ir būtų išskirtinis. „Nissan Silvia“ atitiko visus mano reikalavimus, tad nieko nelaukiau ir išskubėjau į Klaipėdą.“
Automobilis turėjo būti naudojamas ne kasdieninėms reikmėms, bet savaitgaliais ar ypatingomis progomis. Edgaras teigia, kad iš pradžių gražuolė „Silvia“ iš garažo išriedėdavo tik retkarčiais, tačiau užteko vos kelių pasivažinėjimų, kol jis suprato kokios yra šio automobilio galimybės.
„Taip jau viskas susiklostė, kad užsimaniau patobulinti savo PS'ą“, - priduria Edgaras.
„Nusprendžiau savo automobilį nuvežti pas Gediminą Levicką. Būtent jis man ir padėjo atlikti visas mašinos modifikacijas. Įsidėjome kitą motorą, galingesnę turbiną, pakeitėme nemažai pakabos komponentų, sumontavome naują aušinimo sistemą. Darbo įdėjome nemažai.“
Simpatizuoja driftui
Jeigu bent vieną kartą buvote užsukę į Vilniaus apylinkėse vykstančias drifto treniruotes, Edgaro vairuojamą „Nissan“ turėtumėte labai greitai atpažinti. Aktyviai mėgėjiškose drifto varžybose dalyvaujantis Edgaras neslepia, jog turi silpnybę šiai automobilių sporto šakai.
„Driftas - kur kas įdomesnės ir azartiškesnės varžybos negu žiedinės lenktynės. Driftas sukelia žymiai daugiau emocijų, jame mažiau monotonijos“, - pasakoja Edgaras.
Vis dėlto, kaip ir kiekvienas drifteris, taip ir Edgaras nori kuo daugiau treniruotis, dalyvauti varžybose, išbandyti kuo daugiau lenktynių trasų, pasiekti kuo geresnių rezultatų ir galbūt ateityje tapti aukštesnės drifto lygos žaidėju.
Tačiau augant meistriškumui, Edgaras tikrai nesiruošia atsisveikinti su savo mylima „Silvia“.
„Turiu svajonių automobilį, lieka tik jį tobulinti. Kai įgyvendinsiu visus savo norus ir svajones, galbūt jį pakeisiu kitu automobiliu. Tačiau artimiausiu metu taip tikrai nebus.“
Modifikacijų sąrašas :
- „HSD“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
- „SR20“ variklis.
- „T28R“ turbina.
- „Bride“ sėdynės.
- „Nardi“ vairas.
- „Work “ ratai vasarą.
- Variklio pajėgumas - daugiau kaip 300 arklio galių.