„Mercedes-Benz CLE“ vardu pakrikštytas modelis sieks įgyvendinti ambicingą bendrovės sprendimą. Su šiuo modeliu „Mercedes-Benz“ sieks pakeisti ne vieną, bet du modelius – C ir E klasės kupė ir kabrioletus, kurie, tiesą sakant, visuomet lipdavo vienas kitam ant sprando.
„Mercedes-Benz“ norėdama tai ištaisyti, pristatė du modelius unifikuojantį „CLE“ kupė ir „CLE“ kabrioletą – automobilius, kurie turėtų sumažinti žiovulio tikimybę sėdint už „Mercedes-Benz“ automobilio vairo.
Didžiausias kupė savo klasėje
Vargu ar bent vienas automobilio su kupė kėbulo tipu pirkėjas galvoja apie ribotas praktiškumo galimybes. Visgi, kupė perkami ne dėl noro pervežti šaldytuvą, o dėl išskirtinio stiliaus ir emocijos, kurią jie teikia.
Vis dėlto, „Mercedes-Benz“ nebūtų „Mercedes-Benz“ jeigu nepagalvotų apie erdvę jūsų keliams arba jūsų kelioniniams krepšiams. Kadangi „CLE“ užima tarpinę poziciją tarp C ir E klasės kupė, „Mercedes-Benz“ išskiria keletą reikšmingų parametrų, dėl kurių, jūs, būsimi pirkėjai, turėtumėte ištarti – oho.
Erdvė gale sėdinčių keleivių galvai padidėjo 10 mm, erdvė pečiams – 19 mm, o erdvė keliams – net 72 mm. Be to, bagažinės tūris išaugo 60 litrų, o tai reiškia, jog dabar į bagažinę laisvai tilps trys golfo lazdų krepšiai.
CLE | Skirtumas lyginant su C klasės kupė | Skirtumas lyginant su E klasės kupė | |
Ilgis (mm) | 4 850 | +164 | +15 |
Plotis (mm) | 1 860 | +50 | 0 |
Aukštis (mm) | 1 428 | +23 | -2 |
Ratų bazės ilgis (mm) | 2 865 | +25 | -8 |
Siūlys ne tik keturių cilindrų variklius
Skirtingai nei C klasė, kuri yra siūloma tik su ne visiems priimtinais keturių cilindrų varikliais, „CLE“ pirkėjai galės rinktis iš gerokai platesnės variklių gamos.
Dauguma variklių turės keturis cilindrus, reikalaus juos maitinti benzinu arba dyzeliniu, o jų galia svyruos nuo 200 iki 258 arklio galių, tačiau, tikėtina, jog pati geidžiamiausia versija bus žymima „CLE 450“ vardu.
„CLE 450“ turės šešių cilindrų benzininį variklį. 3,0 litrų darbinio tūrio motoras generuos 376 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą, todėl iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 4,4 sekundės.
Jeigu dar to negana, „Mercedes-Benz“ pristatys „AMG CLE 53“ versiją, kurios epicentre – tas pats 6 cilindrų variklis, tačiau jo pajėgumas sieks 435 arklio galias ir 560 Nm.
CLE 220d | CLE 200 | CLE 200 4Matic | CLE 300 4Matic | CLE 450 4Matic | |
Variklio tūris (cm3) | 1,993 | 1,998 | 1,998 | 1,998 | 2,999 |
Galia (AG) | 200 | 204 | 204 | 258 | 381 |
Sukimo momentas (Nm) | 440 | 320 | 320 | 400 | 500 |
Degalų sąnaudos (l/100km) | 5,2 | 7,1 | 7,5 | 7,6 | 8,6 |
0 - 100 km/val. (s.) | 7,5 | 7,4 | 7,5 | 6,2 | 4,4 |
Maks. greitis (km/val.) | 238 | 240 | 236 | 250 | 250 |
Prekyboje – dar šiemet
Skirtingai nei kiti kai kurie gamintojai, „Mercedes-Benz“ pristačiusi naująjį modelį gali pradžiuginti, jog jo nereikės laukti ištisus metus. Automobilių gamintoja tikina, jog „CLE“ kupė visuose prekybos salonuose pasirodys dar šių metų lapkritį. Tuo tarpu kabrioletas turėtų pasirodyti 2024-aisiais. Tikėtina pavasarį – prieš prasidedant kabrioletų sezonui.
Deja, „Mercedes-Benz“ neatskleidė „CLE“ modelio pradinės kainos, tačiau Vokietijoje sklando kalbos, jog kukliausia „CLE“ versija kainuos nuo maždaug 57 tūkst. eurų ir, tikėtina, išsipūs iki 80 tūkst. eurų už versiją su 6 cilindrų benzininiu varikliu.