Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Didžiausia drama šių metų Lietuvos žiedinių lenktynių pasaulyje įvyko Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje, kur šiek tiek po vidurnakčio finišavo Naktinės Lenkynės 420 lenktynės, tapusios netikėtinai įtemptu finišu trečiajame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape.
Dramatiškas finišas
Į paskutinį lenktynių ratą pirmi išvažiavo „Hermitrans“ komandos lenktynininkai. Nuo jų penkiomis sekundėmis atsilikdami – ir „222“ komandos sportininkai. Visa tai – nuvažiavus 4 valandas ir 19 minučių, arba 152 lenktynių ratus.
Bet finišo liniją jie kirto apsikeitę – „222“ priekyje, „Hermitrans“ atsilikę vos šešiomis dešimtosiomis! Tačiau, pasirodo, tai dar ne pergalė, nes sprendimas atsidūrė teisėjų rankose.
Mat paskutiniame rate, kai iki finišo linijos liko keli kilometrai, „222“ komandos lenktynininkas kiek agresyviai išsikovojo pirmąją poziciją. Bėgime tai būtų pavadinta darbu alkūnėmis.
Teisėjai ilgai nagrinėjo šią situaciją ir nutarė „222“ veiksmus trasoje „išskaičiuoti“ iš galutinio rezultato bei pirmąją poziciją sugrąžinti „Hermitrans“ komandai – Vyteniui Gulbinui ir Arūnui Gečiauskui. Lenktynininkai važiavo BMW M3 automobiliu
Ant nugalėtojų pakylos jie šampanu laistėsi su antrais likusiais „222“ komandos lenktynininkais: Adomu Petrovu, Igoriu Sidunovu, Justu Grendeliu ir Toms Berzins. Jie pilotavo „Volkswagen Scirocco“.
Tame pačiame rate lenktynes baigė ir trečiosios vietos prizininkai, ilgai lenktynėse pirmavę BMW M3 vairavę „Masneka motorsport“ lenktynininkai – Eimantas Nekrošius ir Tomas Dapšas. Juos nuo nugalėtojų skyrė 1 min. 32,848 sek.
„Night Race 420“
Lenktynininkai kalba, kad ištvermės lenktynės yra visiškai kitas žanras, nei aštuonių ar dešimties ratų sprinto varžybos. Taktika lemia svarbesnį vaidmenį, ištvermė taip pat. Ir svarbiausia – išvengti grubių klaidų ir sukti ratus kuo saugesniu ritmu.
Tačiau, lyg to būtų negana, ši užduotis lenktynininkams patiekta saulei jau nusileidus. Absoliučioje tamsoje sportininkai mato tik savo ir kitų automobilių šviesas, retsykiais geltonus švyturėlius įjungtus teisėjų postuose. Šie švyturėliai, ryškiai šviečiantys dalyvių startiniai numeriai ir dar keletas organizatorių įgyvendintų techninių sprendimų lėmė, jog tai tik antrosios nakties lenktynės Lietuvos žiedinių lenktynių istorijoje.
Nesėkmės
O pirmoji intriga lenktynėse ir buvo susijusi su praeitomis lenktynėmis. Gegužę surengtose lenktynėse triumfavusi „Neste Dream2drive“ komanda patyrė avariją ir pasitraukė iš lenktynių. Tuo metu komandos „Volkswagen Scirocco“ vairavo Martynas Sidunovas. Tapo aišku, kad „Night Race“ turės kitą nugalėtoją.
Iš lenktynių dėl įvairių priežasčių pasitraukė ir daugiau komandų – „Alfaklubas Valvoline Racing“, „Aktoled“, „Feniks garage“ ir t.t.
Lietuvos RACE lenktynių čempionatas
„Autoplius.lt Fast Lap“ yra vieninteliai Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato organizatoriai, todėl šeštadienį buvo skelbiami ir šalies čempionato etapo nugalėtojai. Jiems iki Lietuvos čempiono vardo liko tik vienas lenktynių etapas rudenį.
Žiedinių lenktynių dalyviai čempionate skirstomi į keturias klases pagal jų automobilių variklių darbinį tūrį – R1600, R2000, R3000 ir daugiau nei trijų litrų – R3000+. Pirmosios dvi klasė lenktyniauja drauge. Vieną dieną vyksta po du klasių važiavimus, vadinasi, viso šešerios lenktynės.
Negana to, papildomos intrigos įneša taisyklėse numatytas punktas – pirmojo važiavimo dešimt greičiausių dalyvių startuoja veidrodiniu principu: nugalėtojas į antrą RACE išvažiuoja dešimtas, antros vietos prizininkas devintas ir t.t.
Sudėjus visos dienos rezultatus, skelbiame šio etapo nugalėtojus skirtingose klasėse.
R1600/R2000 klasės
Šių klasių bendri važiavimai pasižymi itin aštria kova. Trys greičiausi kvalifikacijos dalyviai tilpo į vieną sekundę, o važiavimuose kovojo įsirėmę vienas į kitą. Didžiausią potencialą laimėti rodė Julius Skirmantas, bet dar pirmų lenktynių metu starto finišo stabdymo zonoje jam nulūžo amortizatoriaus tvirtinimo elementas, lūžo ratas ir Julius tas lenktynes pabaigė kaip žiūrovas.
Kaip ir Laurynas Simonavičius, kurio „Honda Civic“ apsivertė pirmame posūkyje. Nei automobilis, nei vairuotojas incidento metu nenukentėjo.
O antrajam grupės RACE važiavimui automobilį Julius Skirmantas jau susitvarkė ir iš aštuonioliktos pozicijos pakilo net į antrąją. Tačiau ant nugalėtojų pakylos jis nelipo dėl neiškovoto nei vieno taško pirmame važiavime.
R1600 rezultatai
Didžiausia drama šių metų Lietuvos žiedinių lenktynių pasaulyje įvyko Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje, kur šiek tiek po vidurnakčio finišavo Naktinės Lenkynės 420 lenktynės, tapusios netikėtinai įtemptu finišu trečiajame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape.
Dramatiškas finišas
Į paskutinį lenktynių ratą pirmi išvažiavo „Hermitrans“ komandos lenktynininkai. Nuo jų penkiomis sekundėmis atsilikdami – ir „222“ komandos sportininkai. Visa tai – nuvažiavus 4 valandas ir 19 minučių, arba 152 lenktynių ratus.
Bet finišo liniją jie kirto apsikeitę – „222“ priekyje, „Hermitrans“ atsilikę vos šešiomis dešimtosiomis! Tačiau, pasirodo, tai dar ne pergalė, nes sprendimas atsidūrė teisėjų rankose.
Mat paskutiniame rate, kai iki finišo linijos liko keli kilometrai, „222“ komandos lenktynininkas kiek agresyviai išsikovojo pirmąją poziciją. Bėgime tai būtų pavadinta darbu alkūnėmis.
Teisėjai ilgai nagrinėjo šią situaciją ir nutarė „222“ veiksmus trasoje „išskaičiuoti“ iš galutinio rezultato bei pirmąją poziciją sugrąžinti „Hermitrans“ komandai – Vyteniui Gulbinui ir Arūnui Gečiauskui. Lenktynininkai važiavo BMW M3 automobiliu
Ant nugalėtojų pakylos jie šampanu laistėsi su antrais likusiais „222“ komandos lenktynininkais: Adomu Petrovu, Igoriu Sidunovu, Justu Grendeliu ir Toms Berzins. Jie pilotavo „Volkswagen Scirocco“.
Tame pačiame rate lenktynes baigė ir trečiosios vietos prizininkai, ilgai lenktynėse pirmavę BMW M3 vairavę „Masneka motorsport“ lenktynininkai – Eimantas Nekrošius ir Tomas Dapšas. Juos nuo nugalėtojų skyrė 1 min. 32,848 sek.
„Night Race 420“
Lenktynininkai kalba, kad ištvermės lenktynės yra visiškai kitas žanras, nei aštuonių ar dešimties ratų sprinto varžybos. Taktika lemia svarbesnį vaidmenį, ištvermė taip pat. Ir svarbiausia – išvengti grubių klaidų ir sukti ratus kuo saugesniu ritmu.
Tačiau, lyg to būtų negana, ši užduotis lenktynininkams patiekta saulei jau nusileidus. Absoliučioje tamsoje sportininkai mato tik savo ir kitų automobilių šviesas, retsykiais geltonus švyturėlius įjungtus teisėjų postuose. Šie švyturėliai, ryškiai šviečiantys dalyvių startiniai numeriai ir dar keletas organizatorių įgyvendintų techninių sprendimų lėmė, jog tai tik antrosios nakties lenktynės Lietuvos žiedinių lenktynių istorijoje.
Nesėkmės
O pirmoji intriga lenktynėse ir buvo susijusi su praeitomis lenktynėmis. Gegužę surengtose lenktynėse triumfavusi „Neste Dream2drive“ komanda patyrė avariją ir pasitraukė iš lenktynių. Tuo metu komandos „Volkswagen Scirocco“ vairavo Martynas Sidunovas. Tapo aišku, kad „Night Race“ turės kitą nugalėtoją.
Iš lenktynių dėl įvairių priežasčių pasitraukė ir daugiau komandų – „Alfaklubas Valvoline Racing“, „Aktoled“, „Feniks garage“ ir t.t.
Lietuvos RACE lenktynių čempionatas
„Autoplius.lt Fast Lap“ yra vieninteliai Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato organizatoriai, todėl šeštadienį buvo skelbiami ir šalies čempionato etapo nugalėtojai. Jiems iki Lietuvos čempiono vardo liko tik vienas lenktynių etapas rudenį.
Žiedinių lenktynių dalyviai čempionate skirstomi į keturias klases pagal jų automobilių variklių darbinį tūrį – R1600, R2000, R3000 ir daugiau nei trijų litrų – R3000+. Pirmosios dvi klasė lenktyniauja drauge. Vieną dieną vyksta po du klasių važiavimus, vadinasi, viso šešerios lenktynės.
Negana to, papildomos intrigos įneša taisyklėse numatytas punktas – pirmojo važiavimo dešimt greičiausių dalyvių startuoja veidrodiniu principu: nugalėtojas į antrą RACE išvažiuoja dešimtas, antros vietos prizininkas devintas ir t.t.
Sudėjus visos dienos rezultatus, skelbiame šio etapo nugalėtojus skirtingose klasėse.
R1600/R2000 klasės
Šių klasių bendri važiavimai pasižymi itin aštria kova. Trys greičiausi kvalifikacijos dalyviai tilpo į vieną sekundę, o važiavimuose kovojo įsirėmę vienas į kitą. Didžiausią potencialą laimėti rodė Julius Skirmantas, bet dar pirmų lenktynių metu starto finišo stabdymo zonoje jam nulūžo amortizatoriaus tvirtinimo elementas, lūžo ratas ir Julius tas lenktynes pabaigė kaip žiūrovas.
Kaip ir Laurynas Simonavičius, kurio „Honda Civic“ apsivertė pirmame posūkyje. Nei automobilis, nei vairuotojas incidento metu nenukentėjo.
O antrajam grupės RACE važiavimui automobilį Julius Skirmantas jau susitvarkė ir iš aštuonioliktos pozicijos pakilo net į antrąją. Tačiau ant nugalėtojų pakylos jis nelipo dėl neiškovoto nei vieno taško pirmame važiavime.
R1600 rezultatai