„Stovis buvo idealus, todėl nekilo ranka kažką keist“, - pridūrė Dovydas.
Vis dėlto, su laiku kiekvienam pradeda niežtėti pirštai. Kad ir koks tobulas buvo IS'as, tačiau standartinė automobilio išvaizda pradėjo pabosti. Viskas prasidėjo nuo galinių žibintų plėvelės...
„Niekas tuo metu Lietuvoje tokio dalyko dar nebuvo pasidaręs“
Kodėl būtent žibintai? Dovydas atsako labai paprastai - „Man taip gražiau.“
„Atezzinis tiuningas atėjęs iš Need For Speed laikų suteršė Toyota Altezza/Lexus IS lempų vardą ir privertė mane kažką sugalvoti kitaip.“
Nusprendęs savo automobilį aprūpinti JDM detalėmis, vaikinas užsisakė Altezza priekinio pažeminimo kopiją iš stiklo pluošto. Pasak Dovydo, tai buvo vienintelis pažeminimas, kuris tuomet atrodė gerai ant standartinio Lexus'o.
„Gavęs nelikau labai patenkintas. Lip'as buvo ne itin geros kokybės, visiškai ne „bolt on“, todėl nuleidau rankas ir kurį laiką išvis nieko nedariau, nes su stiklo pluoštu nebuvau turėjęs reikalų, o ir pradėt nesinorėjo.“
2013 metais pasitaisius finansinei situacijai, vėl sužibo viltys kažką naudingo nuveikti Lexus'o labui. Po ilgų paieškų, dvejonių ir nervų, Dovydui pavyko užsisakyti Lexus IS300 USDM Greddy lip'ą.
„Už tai turėčiau būti dėkingas Laurynui iš Lexus klubo, kurio Buick'as puikuojasi jūsų puslapyje“
Tiesa, priekinis bamperio pažeminimas iš JAV keliavo labai ilgai. Lip'as buvo užsakytas vidury vasaros, o atkeliavo tik rugsėjo mėnesį.
Tačiau su li'ų ir vėl nevisai pasisekė. Išaušus gražiam rugsėjo rytui, vaikinas su drauge iškeliavo į Vilnių pasiimti išsvajotojo Greedy lip'o. Šį kartą kaltas buvo žioplumas arba neapsižiūrėjimas, nes tik pabandžius uždėti jį ant buferio, paaiškėjo, kad USDM nuo Europai skirto modelio skiriasi ne tik galiniais buferiais, bet ir priekiniais. Nedaug, bet skiriasi...
Tą patį rudenį, vėlgi po ilgų ieškojimų ir galvojimų, buvo nupirkti Rondell Mesh R17 8J ratukai...
„Taip žinau, ratai galėtų būti geresni ir didesni, tačiau tiek rinka, tiek kišenė per metus laiko kažko geresnio pasiūlyti nesugebėjo“
Per žiemą, Dovydo garažą pasiekė grynakraujai japoniukai reguliuojamo aukščio amortizatoriai - Gabsports. Taipogi, buvo atlikti reikalingi techninės priežiūros darbai : sudėtos Ferodo premier kaladėlės, sudėti raižyti TRW priekiniai stabdžių diskai, restauruoti priekiniai stabdžių suportai ir galų gale - patrumpintas ir pritaikytas Greedy lip'as.
2014 metų pavasarį viskas buvo „sukrauta“ į vieną vietą. Lip'o dažymas, Blox violetinės aliumininės veržlės ratams, tęsiamos IS300 spoilerio paieškos ir kaupiamas biudžetas „galingesniems“ ratams...
Viduje, didelių pokyčių nėra.
„Labiau mėgstu tvarką, originalumą ir daug, daug kvapukų. Tik pavaras junginėti man padeda neochrominis Skunk2 shifter'is, o vaizdą po veidrodėliu „užstoja“ Junction Produce violetinis Fusa Kiku mazgas.“
„Labiausiai už pagalbą norėčiau padėkoti savo tėčiui. O dėl Lexus'o - tai dar ne pabaiga!“
Modifikacijų sąrašas :
- R17 Rondell Mesh ratukai
- USDM galinių stabdžių ir gabaritų konversija (šviečia vietoj priešrūkinių) + aptrauktos plėvele
- DRL (prislopintos ilgosios šviesos)
- Facelift grotelės
- Greddy polyurethane‘inis lip‘as
- Gabsports Coilovers
- Junction Produce Fusa Kiku Knot
- Skunk2 shiftknob
- Blox ilgos aliuminės veržlės
- Raižyti stabdžių diskai
Galerija :
Norite su savo automobiliu papozuoti prieš „Automanas.lt“ fotoaparato objektyvą? Yra trys būdai su mumis susisiekti :
[email protected], žemiau esanti forma ir
Facebook!