Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Net ir pačioje didžiausioje fantazijoje standartinis „Volkswagen Lupo“ hečbekas neturi net menkiausios galimybės, tradicinėse traukos lenktynėse įveikti modernesnį ir pajėgesnį „BMW 335d“ kupė.
Vis dėlto, atlikus keletą rimtesnių modifikacijų, jau nebegaminamas „Volkswagen“ hečbekas gali užpakalį išperti ne tik anksčiau minėtam „BMW“ automobiliui, bet ir žymiai rimtesnio kalibro bolidams.
Pavyzdžiui, štai šis „Volkswagen Lupo“ turi ne kuklų 1,4 ar 1,6 litro darbinio tūrio motorą. Dabar jis džiaugiasi turėdamas 2 litrų, 4 cilindrų dyzelinį jėgos agregatą, gebantį išvystyti maždaug 500 arklio galių! Pabandysite suskaičiuoti kokį svorio ir galios santykį turi šis spuogas? Absurdiškai milžinišką.
Be to, prie starto linijos atsistojęs „Lupo“ turi keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri leidžia susitvarkyti su galingu motoru.
Tuo tarpu „Lupo“ iššūkį priėmęs „BMW 335d“ standartinėje konfigūracijoje išvysto 282 arklio galias ir 580 Nm, tačiau būtent šis egzempliorius didžiuojasi, jog vokiško kupė ratus suka 480 arklio galių išspaudžianti jėgainė.
Pažiūrėkime kaip mažajam „Lupo“ seksis įveikti „BMW“.
Net ir pačioje didžiausioje fantazijoje standartinis „Volkswagen Lupo“ hečbekas neturi net menkiausios galimybės, tradicinėse traukos lenktynėse įveikti modernesnį ir pajėgesnį „BMW 335d“ kupė.
Vis dėlto, atlikus keletą rimtesnių modifikacijų, jau nebegaminamas „Volkswagen“ hečbekas gali užpakalį išperti ne tik anksčiau minėtam „BMW“ automobiliui, bet ir žymiai rimtesnio kalibro bolidams.
Pavyzdžiui, štai šis „Volkswagen Lupo“ turi ne kuklų 1,4 ar 1,6 litro darbinio tūrio motorą. Dabar jis džiaugiasi turėdamas 2 litrų, 4 cilindrų dyzelinį jėgos agregatą, gebantį išvystyti maždaug 500 arklio galių! Pabandysite suskaičiuoti kokį svorio ir galios santykį turi šis spuogas? Absurdiškai milžinišką.
Be to, prie starto linijos atsistojęs „Lupo“ turi keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri leidžia susitvarkyti su galingu motoru.
Tuo tarpu „Lupo“ iššūkį priėmęs „BMW 335d“ standartinėje konfigūracijoje išvysto 282 arklio galias ir 580 Nm, tačiau būtent šis egzempliorius didžiuojasi, jog vokiško kupė ratus suka 480 arklio galių išspaudžianti jėgainė.
Pažiūrėkime kaip mažajam „Lupo“ seksis įveikti „BMW“.