Variklio gedimai – vieni sunkiausiai sutvarkomų ir ypač tuomet, kai ant nosies laukia svarbiausios sezono varžybos. Nors trasoje konkurencija tarp dalyvių yra tikrai didelė, tačiau už jos ribų D. Macpreikšas sulaukė pagalbos: „Aurimas Vaškelis sustabdė fotosesiją ir pasiūlė mašiną vežti taisyti. Jis taip pat pasiūlė ją vežti į Andriaus Vasiliausko garažą, kuriame yra visa reikiama technika, todėl tuoj pat ten ir išvežėm automobilį. Visi pasiskirstėm darbais, vieni pas Vyganta Rimkų – Veega paimt reikiamų dalių, o kiti – ardyti variklio.“ Sportininkas prisipažįsta, kad visame šiame chaose jį aplankė tik viena mintis: „Gerai, kad važiavau į fotosesiją, nes šeštadienį variklis būtų sprogęs pirmame arba antrame treniruočių važiavime ir nežinia, kuo tai būtų pasibaigę.“
Nors iš pradžių variklio taisymo darbai vyko operatyviai, tačiau vyras buvo įsitikinęs, kad varžybose dalyvauti nebepavyks: „Bandant surinkti variklį, kad bent atlaikytų šias varžybas, artėjome prie išvados, kad neužteks pakeisti tik indėklo ir šios mintys aplankė jau apie 2 val. nakties. Švaistiklis per daug deformuotas, todėl jei ir pavyks sutaisyti – varžybų jis neatlaikys. Aš jau tiesiog prisėdau ir 98 proc. buvau įsitikinęs, kad mano varžybos garaže ir baigėsi“, – pasakoja D. Macpreikšas.
Sportininkas ir jo pagalbininkai suprato, kad be vienos problemos yra begalės kitų ir jų per vieną naktį išspręsti nepavyks. Nepaisant to, vyrai neprarado vilties, todėl 4:30 val., paryčiais, vis dar vyko intensyvūs darbai: „Reikiamos dalys jau garaže, renkam viską atgal, visi pasiskirstę darbus, niekas nesėdi, vyrai svetingi, gaunam net pavalgyti. Surenkam viską atgal į vietas ir laikom špygas. Atlikus darbus, mašina kuriasi, dirba, niekas niekur nevarva, todėl paliekam dar padirbėti ir reziumė – keliam ant tralo bei lekiam namo pas Aurimą pasnausti. Tik padėję galvas ant pagalvių pastebėjome, kad jau 6 val. ryto“, – prisimena sportininkas.
Po įtemptos ir nevilties kupinos nakties, sportininkui pavyko atvykti į šeštadienį vykusią drifto fiestą. Nors gedimai nepaliko ramybėje automobilio ir ten, tačiau net ir juos sportininkui pavyko sutaisyti laiku: „Ieškojom, kas dabar su mašinai negerai, kadangi Kačerginėje ryšys labai prastas – viskas vyksta ypač lėtai. Dar po poros važiavimų randam bėda, susitvarkom, bet tuoj pat baigėsi treniruotės. Taip ir likau nepasitreniravęs šeštadienį tinkamai.“
Stiprus jaudulys Donato nepaliko iki pat varžybų pabaigos. Artėjant kvalifikaciniams važiavimams, sportininkas vis dar nebuvo įsitikinęs ar mašina juos atlaikys. Išvažiavęs į trasą ir nespėjęs pašildyti padangų, vyras suprato, kad danga yra per slidi ir to rezultate iš pirmojo kvalifikacinio važiavimo gavo 0 taškų. Antrasis sportininko važiavimas buvo kur kas sėkmingesnis ir bendroje kvalifikacijos lentelėje jis užėmė 5 vietą. TOP 16 formate Donatas varžėsi su Norbertu Daunoravičium – Norbe. Fortūna šypsojosi ir D. Macpreikšas pateko į TOP 8. Čia jo oponentu buvo Gediminas Ivanauskas. Po kone daugiausiai emocijų sukėlusio dienos važiavimo, kurio metu G. Ivanauskas per plauką išvengė kontakto su Donato bolidu, teisėjai Gediminą pripažino stipresniu.
Nors problemos buvo sunkiai išsprendžiamos, tačiau šonaslydininkui pavyko pasiekti neblogų rezultatų: „Reziumė – savaitgalis labai sunkus, bet mašina atlaikė, todėl jaučiuosi labai dėkingas draugams, kurie padėjo: Aurimui Vaškeliui, Andriui Vasiliauskui, Dovydui Bajorinui, Džiugui Matusevičiui, Mariui Papieviui, Vaidui Timinskui ir visiems kitiems, kurių nepaminėjau ar tiesiog nežinau pavardžių“, – po išbandymų šypsosi Donatas.
Toks kolegų poelgis dar kartą įrodė, kokia išskirtinė atmosfera vyrauja drifto bendruomenėje - vietoj to, jog pasidžiaugtų iš varžybų iškritus itin stipriam oponentui, vyrai aukojo savo poilsį tam, kad konkurencija būtų dar stipresnė.