• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ plečia savo RS modelių liniją. Detroite debiutavęs „RS 7 Sportback“ turi 4,0 litrų TFSI variklį, kurio maksimali galia siekia 560 AG. Sprintas iki 100 km/val. užtrunka vos 3,9 sekundės, o greičio ribotuvas gali būti išjungiamas pagal kliento pageidavimą. Tuomet pasiekiamas 305 km/val. maksimalus greitis. Gamintojo skelbiamos vidutinės „Audi RS 7 Sportback“ degalų sąnaudos − 9,8 litro degalų 100 km.

REKLAMA
REKLAMA

Modelio širdis – 4.0 TFSI jėgainė, kurioje pritaikyta „Audi“ darbinio tūrio mažinimo strategija. Dviem turbokompresoriais aprūpinto V8 tipo motoro darbinis tūris sudaro 3 993 kub. cm. Maskimali galia – 560 AG prie 5 700 - 6 700 aps./min. Pastovus 700 Nm sukimo momentas galimas tarp 1 750 ir 5 500 aps./min.

REKLAMA

Įdomi vokiečių gamintojo siūloma įranga yra mygtuko paspaudimu perjungiamos sklendės išmetimo sistemoje sukuria pilnesnį variklio garsą, kai stipriai akceleruojama. Už papildomą mokestį „Audi“ taip pat siūlo sportinę išmetimo sistemą.

„RS 7 Sportback“ nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 3,9 sekundės. „Audi“ riboja maksimalų greitį standartinėje konfigūracijoje iki 250 km/val. Maksimalus greitis su pasirinktinu dinamišku paketu yra 280 km/val. ir 305 km/val. su dinamišku paketu „plus“.

REKLAMA
REKLAMA

„Audi RS 7 Sportback“ pritaikyta cilindrų išjungimo (COD) sistema. Esant mažam ir vidutiniam apkrovimui bei variklio sūkiams, ji išjungia 2, 3, 5 ir 8 cilindrus uždarydama jų vožtuvus per elektromechaninę pavarą. Kol vairuotojas vėl stipriau nespaus akseleratoriaus, 4,0 litrų TFSI veikia kaip keturių cilindrų variklis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi RS 7 Sportback“ standartiškai derinamas su nuolatine visų ratų „quattro“ pavara. „Quattro“ sistemos širdyje - centrinis diferencialas su aukštomis blokavimo vertėmis ir atskiru alyvos aušintuvu, reguliuojančiu temperatūrą. Standartinėje konfigūracijoje 60 procentų galios perduodama galiniams ratams, o 40 procentų tenka priekiniams. „Audi“ taip pat siūlo pasirinktiną sportinį diferencialą galinei ašiai, kuriame naudojamos dvi kartu veikiančios pavaros, aktyviai skirstančios galią tarp ratų.

REKLAMA

„Audi RS 7 Sportback“ standartiškai derinamas su poliruotais dvigubų septynių stipinų 20 colių kaltiniais ratais. Stabdymo efektyvumą užtikrina 390 mm skersmens stabdžių diskai priekyje, „Audi“ taip pat siūlo pasirinktinus 420 milimetrų anglies pluošto keramikos diskus su pilkos spalvos apkabomis.

REKLAMA

Dinamika persikelia ir į „Audi RS 7 Sportback“ interjerą. Ciferblatai pasižymi charakteringomis juodomis nugarėlėmis, baltomis skalėmis ir raudonomis rodyklėmis. Trimatis „RS 7“ logotipas tachometre – ypatingas akcentas. Ant rakto, lygios apačios trijų stipinų odinio vairo, apšviestų durų slenksčių ir MMI ir vairuotojo informavimo sistemos ekrano taip pat atsirado RS ženkliukai. Vairuotojo informavimo sistemoje - ir pavarų indikatorius, informuojantis vairuotoją apie pasiektų maksimalių sūkių ribą. Turbo slėgio, alyvos temperatūros matuokliai ir rato įveikimo laikmatis užbaigia specifinį „RS 7“ meniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sėdynės aptrauktos juodos alkantaros ir odos deriniu, o centrinė sekcija pasižymi „medaus korio“ siūlėmis. „Audi“ siūlo pasirinktinas elektra valdomas komfortiškas sėdynes su atminties funkcija.

„Audi RS 7 Sportback“ standartinėje įrangoje yra ksenono dujų priekiniai žibintai, padangų slėgio stebėjimo sistema, parkavimo sistema, trijų zonų automatinė oro kondicionavimo sistema, kruizo kontrolė. Papildomos įrangos sąraše yra projektuojamas galvos lygyje ekranas, komforto paketas, dinamiškas paketas ir dinamiškas paketas plus.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų