„Automobilio pradėjome ieškoti pagal kelis kriterijus. Vienas iš jų - prieinama kaina, tačiau pirmieji paieškos vaisiai buvo prasti. Teko pačiam imtis iniciatyvos ir dėti skelbimus į vietinę spaudą, skelbimų portalus, klausinėti aplinkinių, draugų bei pažįstamų“, - apie pirmojo automobilio paieškas pasakoja Deividas.
„Ieškojome, ieškojome, kol galiausiai mūsų akį patraukė skelbimas, kuriame matėme pirmos kartos „Golf“ už 2000 litų. 1982 metų gamybos, ant bagažinės dangčio švietė „Golf GTI“ vardas“.
„Pamatęs, jog tai yra „Golf GTI“, nesugebėjau surasti sau vietos. Norėjau kuo greičiau vykti į Kauną ir parsivežti šį automobilį. Visgi, nuvykę apžiūrėti automobilio - nusivylėme. Atidarė variklio dangtį pamatėme, jog ten eilinis 1,5 litro benzininis motoras su karbiuratoriumi. „Golf GTI“ čia buvo ne kvapo.“
„Nuodugniau apžiūrėjus - pamatėme, jog automobilio kėbulas buvo gan neblogos būklės (nedaužtas, nedažytas, visas originalus, dominavo paviršutinės rūdelės, bei keletas skylių, pirmukų silpniausiose vietose).“
„Šiek tiek pasiderėjome kainą, sukirtome rankomis ir keliaujam namo. Dar dabar puikiai atsimenu kelionę namo iš Kauno į Šiaulius. Važiavome trise - aš, tėtis ir „Golfo“ dvasia salone. Visą kelią salone buvo girdimas tik ūžesys, kylantis dėl prastos automobilio garso izoliacijos, mat magnetola, kuri turėjo plėšyti garso kolonėles atliko triukšmo slopintojo vaidmenį“, - juokdamasis pasakoja Deividas.
Kelios evoliucijos
Projektinius automobilius turintys automanai sutiks, jog įsigyti vieną modelį, jį atrestauruoti ar atlikti tam tikras modifikacijas smagu tik pirmąjį kartą. Laikui bėgant, norisi pokyčių, įgyvendinti naujas idėjas, eksperimentuoti ir stebėti kaip fantazijos vaisius įgauna apčiuopiama pavidalą.
Deivido rankose buvęs pirmos kartos „Golf“ galėtų būti puikus pavyzdys, kuomet norisi turėti išskirtinį automobilį, tačiau jį įsigijus niekuomet nepradingsta noras ieškoti naujovių.
Per keletą eksploatacijos metų, Deividui priklausęs „Golf“ spėjo pasikeisti ne vieną kartą, ir minimaliai ir kardinaliai. Kaip pasakytų šio projekto autorius - „Tokios formos turi daug potencialo!“
„Pradiniai pasikeitimai, po restauracijos, buvo būtini, kol supratau iš ko tas grožis susideda“, - pasakoja Deividas.
Iš Šiaulių kilęs automanas neslepia, jog pradžia buvo pakankamai sunki, tačiau visą procesą palengvino ne tik milžiniškas kiekis informacijos interneto platybėse, bet ir bendraminčiai, kurie įvairiausiais klausimais padėjo Deividui surasti atsakymą į vieną ar kitą iškilusį klausimą.
„Pirmoji automobilio evoliucija - autentiškumas. Stengiausi automobiliui suteikti tik keletą stilistinių potėpių, kurie leistų jam išsiskirti, tačiau laikui bėgant autentiškumas ir originalumas darėsi nuobodokas, norėjosi kažko naujo.“
Kaip bebūtų keista, tačiau nauju įkvėpimo šaltiniu tapo nekaltas veiksmas, kuris paskatino Deividą kardinaliai pakeisti „Golf“ veidą.
„Ruošiantis naujam sezonui nuėmiau buferius su tikslu juos atnaujinti. Juos nuėmęs supratau, kad artimiausiu metu jie į tą pačią vietą nesugrįš. Taip natūraliai gimė „Race Look“ idėja.“
„Race Look“ koncepcija turėjo du etapus, per kuriuos automobilio išvaizda keitėsi.
Pirmasis „Race Look“ etapas atrodė štai taip :
Antroji „Race Look“ evoliucija :
Nusprendė atsisveikinti
Ne vienerius metus puoselėtas ir daugybės nuoširdaus darbo pareikalautas projektas, deja, šiuo metu yra ne Lietuvoje, bet Vokietijoje.
Bendraudami su Deividu ir šnekučiuodamiesi apie jo projektą, netikėtai sužinojome, jog vaikinas automobilį nusprendė parduoti.
Deividas pripažįsta, jog planų šiam ir sekančiam sezonui buvo nemažai, tačiau netikėtai atsiradęs „Golf“ pirkėjas privertė susidėlioti visus taškus ant „i“.
„Sudurniavau, įdėjau skelbimą ir sulaukiau skambučio iš Vokietijoje gyvenančio automano, kuris norėjo į savo garažą priglausti manąjį pirmuką. Taip šis projektas ir iškeliavo į Vokietiją, kurioje toliau bus modifikuojamas ir prižiūrimas entuziastingo žmogaus“, - apie netikėtą sprendimą pasakoja Deividas.
Vis dėlto, vaikinas pripažįsta, jog šio sprendimo gailisi. Juk gailėtis tikrai yra dėl ko, nes iš Lietuvos išvyko vienas gražiausių pirmos kartos „Golf“ hečbekų.
„Kiekviena pabaiga yra kažko naujo pradžia“, - su optimizmu balse priduria Deividas.
Modifikacijų sąrašas :
- „GTI Wolfsburg Edition“ vairas
- „GTI“ panelė su dvejomis daiktadėžėmis
- „Golf Ball“ pavarų svirtis
- „VDO“ prietaisų skydelis
- Nauja garso sistema
- „Tuning Art“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai
- Stabilizatorių komplektas
- Priekinis apatinis ir viršutinis „strutbaras“
- Priekinių stabdžių patobulinimas - „Girling 54“ 256 mm
- „GTI“ apdaila : arkos, priekinė lūpa, priekinio lango apdailos, juoda matinė apdaila aplink galinį langą
- „Shadow Line“
- Tamsinti žibintai
- „Custom Hella Covers“
- „GTI“ išmetimo sistema