„Įvertinant augantį skrydžių skaičių ir ruošiantis kitų metų galimam skrydžių augimui, įmonė artimiausiu metu sieks pertvarkyti oro erdvės struktūrą. Analizuojamos galimybės atidaryti papildomus skrydžių valdymo sektorius“, – pranešime teigė įmonės generalinis direktorius Mindaugas Gustys.
Birželį jau įdiegtas papildomas skrydžių valdymo sektorius – viršutinė Lietuvos oro erdvė, siekianti nuo 10 iki 20 km, buvo padalyta į du sektorius. Pasak bendrovės, tai leido padidinti viršutinės oro erdvės pralaidumą dvigubai – iki 90 orlaivių per valandą – ir išvengti galimų lėktuvų užlaikymų.
Šiemet „Oro navigacija“ aptarnavo 204,2 tūkst. skrydžių – 10 proc. daugiau nei pernai sausį-rugsėjį. Tris ketvirtadalius jų sudarė tranzitiniai skrydžiai – 9,7 proc. daugiau.
Vien rugsėjį Lietuvos oro erdvėje aptarnauta 24,7 tūkst. skrydžių – 6,5 proc. daugiau nei pernai rugsėjį, iš jų tranzitinių – 18,9 tūkst. (8,2 proc. daugiau).
Daugiausia skrydžių Lietuvos oro erdvėje šiemet atliko 5 bendrovės: Suomijos „Finnair“, Latvijos „Air Baltic“, Rusijos „Aeroflot“, Vokietijos „Lufthansa“ ir Airijos „Ryanair“. Rusijos „Rosija“ nukrito į šeštą vietą, penktąją užleisdama „Ryanair“.
Lietuvos oro erdvę į savo maršrutus yra įtraukusios daugiau kaip 900 oro bendrovių.