Kompaktiškas hečbekas turi „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio turbininį variklį, generuojantį net 350 AG. Galinga jėgainė ir visi keturi varantieji ratai „Focus RS“ leidžia iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4,7 sekundės.
Tačiau įsibėgėjimas nėra svarbiausias tokio tipo automobiliui – RS valdymo tikslumas ir posūkio įveikimo greitis, kaip teigia jį išbandžiusieji, yra stulbinantys. „Ford Focus RS“ turi kelis nustatomus važiavimo režimus, įskaitant ir „Drift mode“, kuris leidžia automobilį valdyti kontroliuojant slydimą šonu.
Pirmieji laimingieji, suskubę užsisakyti „karštąjį hečbeką“ ir sumokėję apie 30 tūkstančių Anglijos svarų jau atsiima pirmuosius automobilius iš salonų, Lietuvoje „Focus RS“ debiutuos šio mėnėsio pabaigoje.
„RS ypatingas tuo, kad jis jungią individualumą su praktiškumu bei yra prieinamos kainos. Iš tiesų, turime naują herojų“, – sakė C. Turneris.
„Ford Focus RS“ yra vienas iš 12 naujų sportinių modelių, kuriuos „Ford“ planuoja pristatyti pasaulio rinkoms iki 2020 metų.